Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 1 października 2012

Wymianka w stylu Bollywood

Wiola zorganizowała wymiankę w stylu bollywood :) na taki temat musiałam się zapisać, moją parą w tej wymiance była Ania...
Ania tworzy piękne przedmioty w technice "sutasz" :) która wciąż pozostaje dla mnie tajemnicą...tym bardziej ucieszyła mnie paczuszka od Ani, a w niej...zobaczcie: (zdjęcia pożyczone z bloga Ani...mój aparat chwilo ma przerwę w użytkowaniu ;) )




Broszka jest przecudowna!! i te kolory!! :) Kolczyki będą czekały na jakieś "większe" wyjście, bo sami przyznajcie, czy nie są wytworne? :) Pięknie wykonany zestaw... do tego słodkości i koraliki do mojego użytku :) Ania podzieliła się też ze mną przepisem na swoje ulubione ciacho :) na pewno wypróbuję Aniu.
Dziękuję ślicznie Aniu za te cudeńka!! 
Ja dla Ani zrobiłam szkatułkę i mały świecznik oraz kolczyki...do tego standardowo przydasie i słodkości. Cieszę się Aniu, że i Tobie prezencik się spodobał :)






Bardzo dziękuję Ani za prezent dla mnie :) oraz Wioli za zorganizowanie zabawy :)
Pozdrawiam!!

7 komentarzy:

  1. nie wiem, które cuda piękniejsze! zaszalałyście.

    OdpowiedzUsuń
  2. No na prawdę super wymianka :) Biżuteria szykowna, jak przystało na bollywoodzkie efekty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za udział w zabawie no i prezenty cudne:)pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń