Przez krótką chwilę...

niedziela, 11 listopada 2012

Jesień w kolorach tęczy - FIOLETOWY

Fiolet to ostatni kolor w zabawie Ani "Jesień w kolorach tęczy"...
W tym kolorze niedawno na prośbę swojej przyjaciółki zrobiłam taki oto komplecik: chustecznik i świeczniki :) Wiem, że się spodobał, a mi podobała się praca nad kompletem...


Z jesienią kojarzy mi się tez czerwona kapusta w kolorze fioletu, natura płata nam  tu figla (przy okazji takich nieporozumień znaczeniowych przypomina mi się historyjka z elementarza, pamiętacie? Na spacerze w lesie synek pyta taty: - Co to? Tata odpowiada: - Czarne jagody...- A dlaczego są czerwone? - Bo są jeszcze zielone...) Taką czerwoną- z nazwy, a fioletową - z koloru, kapustę robiłam po raz pierwszy niedawno do obiadu, polecam :) (przepis mojej drugiej Mamy; kapustę poszatkowałam, ugotowałam do miękkości, dodałam drobno skrojoną małą cebulkę, starte kwaśne jabłko, zagotowałam chwilkę ponownie, doprawiłam do smaku solą, cukrem i odrobiną octu...kolor CUDNY, aż żałuję, że nie udało mi się zrobić fotki)

 POZDRAWIAM WCIĄŻ JESIENNIE...



25 komentarzy:

  1. śliczne kolorki ... uwielbiam lawendę ... u mnie dzisiaj lawendowe kadzidła się tlą ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne świeczniki i chustecznik, lubię takie kolory:)
    Kapusty czerwonej fioletowej nigdy jeszcze nie robiłam, ale zainspirowana Twoim przepisem chyba spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik jest cudny, podoba mi się, że w jednych miejscach jest wzór, w drugich sam kolor. Fajnie to wygląda :).

    Z tymi kolorami, to tak jak z "większą połówką" hihi.

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie tradycyjnie czytam, a ślinka kapie... ^^ Matko, jak ja bym takiej kapuchy zjadła... Mmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana komplecik cudny:)Jest łał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie po wyróżnienie za "dobrze wykonaną robotę" :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ten fiolet na kompleciku!!!cudny!!!Ja w tym roku kapustę czerwoną zamknęłam w słoiki.Wypróbowałam przepis ze śliwką węgierką.Ogólnie w tym roku bardzo eksperymentowałam w tym temacie :)Pycha!!!Pozdrawiam serdecznie.Jest mi bardzo miło,że do mnie zaglądasz:)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. TAK TAK CUDO komplecik i TAK TAK mam go u siebie w domku i wszyscy mi zazdroszczą :D dziękuję Kochana :D
    Ja do takiej kapusty według przepisu mojej babci dodaję też pomidorka bez skórki a czasem podsmażoną odrobinę kiełbaskę lub boczek- polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio mama zrobiła taką kapustę na ciepło. pyszna. pierwszy raz taką jadłam i była cudowna. muszę wziąć przepis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny komplecik, cudne kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplet zrobiłaś naprawdę cudny :-)
    Go kolwiek robisz to albo wspaniale wygląda albo cudnie kusi by zjeść :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw. Chustecznik i świeczniki pięknie ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnei wyszedł komplecik ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cuda! Przepraszam, że dopiero teraz Ci piszę, ale do ozdabiania świec używam kleju firmy herritage. takiego jak tu http://www.decoupageart.pl/product_info.php?cPath=69&products_id=9391 Nie jest tani bo zapłaciłam za niego 25zł, ale jest wydajny i co najważniejsze skuteczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach ten fioler, lawenda, w każdej odsłonie wychodzą Ci pięknie! Śliczny komplet! Dziękuję za dołączenie do grona moich obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, zaglądnęłam Ci ja sobie tak po cichutku, a tu takie cudeńka!!!
    Śliczne rzeczy tworzysz i blog bardzo przyjemny:)
    Zostanę sobie na dłużej.
    Zapraszam do mnie http://shabby-shop76.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny komplecik stworzyłaś :) A kapustka smacznie się prezentuje. Pozdrawiam ♥ )

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapustka, mniam :) Komplet wyszedł piękny !

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam po odebranie wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne te Twoje fiolety ten komplecik jest powalający, a co do czerwonej kapusty to ja się jakoś przekonać nie mogę ale nie robiłam jeszcze w ten sposób co Ty muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny komplet:) Ciężko mi się przełamać do fioletu, choć to kolor mojej córki, więc próbuję, próbuję... Tu nie muszę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękny komplet, a fiolet to chyba ostatnio mój ulubiony kolor:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fiolet... mój kolor dzieciństwa, pamiętam jak mama przeszukiwała wszystkie sklepy w poszukiwaniu fioletowych ubrań, bo ja niestety tylko takie uwielbiałam;) Komplecik wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń