Przez krótką chwilę...

piątek, 16 listopada 2012

Listopad też jest piękny i podsumowanie polskiej wymianki

Każdy poranek ostatnio rozpoczyna się tak samo...mgła...około południa pokazuje się dopiero słońce, mgła znika...
Listopadowe słońce ma COŚ w sobie! Nie czuje się już od niego ciepła, ale promienie są tak niesamowite, że nic tylko chciałoby się patrzeć, wszystko wokoło pozłacają, ostatnie liście na brzozach mienią się jak w pracowni u jubilera !!
Spacer w taki czas jest cudowny!
Taki listopad jest piękny.

Listopadowe poranki to ostatnio też czas, kiedy listonosz ze swojej torby wypakowuje dla mnie niespodziankowe koperty od Was... dziękuję! 

Niedawno w organizowanym przez mnie "podaj dalej" wysłałam paczuszkę do Joasi ...szalona kobieta w podziękowaniu za prezencik podesłała takiego słodkiego misia dla mojej Zosi i dla mnie stertę przydasiów i słodkości!! Dziękuję!



A poniżej karteczkowe przydasie, które dostałam od Iwonki!  
Jedna koperta była po brzegi wypchana wyciętymi gwiazdkami i śnieżynkami...niektóre wielkości główki od szpilki...cudeńka!!! Dziękuję!!


A teraz już czas na podsumowanie wymianki organizowanej przez angeluS
Moją parą była sama organizatorka, oto co otrzymałam:
naszyjnik, bransoletę i kolczyki a także zawieszkę do telefonu...


 Oraz przydasie i słodkości:


Ja dla Angeliki zrobiłam szkatułkę i zakładkę z motywem wież Kościoła Mariackiego...tym samym zabrałam "na wirtualną wycieczkę" po Grodzie Kraka:


 Słodkości (kojarzące się z Krakowem ;) tylko obwarzanka zapomniałam dorzucić :( )


Dziękuję Angelice za organizację i sympatyczny prezent :)

Na zakończenie zapraszam Was na kawkę z ciachem, tym razem babka ...przepis podstawowy od Wioli (4 jajka, margaryna -rozpuszczona, 3 szklanki mąki, 2 szklanki cukru, 2 łyżeczki proszku do pieczenia)-bajecznie proste? TAK i równie pyszne...
Standardowo: zmniejszyłam ilość cukru, do ciasta dodałam olejek migdałowy, do części kakao, na polewę biała czekolada z mlekiem i aromat śmietankowy...
Dziś do kawy zostały mi te 2 kawałki ;)


POZDRAWIAM!


28 komentarzy:

  1. Ojoj ale skarby, zjadałbym taki kawałeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten misiu złapał mnie za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty dostałaś i takie też zrobiłaś :-)
    Życzę smacznego i udanego relaksu przy kawie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudeńka:)
    Takiego listonosza to sama bym chciała:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zauroczyłaś tego listonosza że aż tyle cudności przyniósł :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie mgła dzisiaj przez cały dzień i nie ma szans na słońce. Wymianka udana a przydasie rewelacyjne:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności same!!!Aż cieszą oczy:)Ha ha ta mgła poszła ode mnie do Ciebie!!!Przez dwa dni też gościła w mym mieście...Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wczoraj cały dzień i noc była mgła. Fajny ten krakowski zestaw :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianka bardzo udana:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wymianka, zabieram kawałek babeczki i lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tynko szkatułka i zakładka mnie urzekły, przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Twoje arcydzieła są przepiękne:)Zachwycam się nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam napisać,że znowu smaka narobiłaś:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. spróbuję dziś upiec taką babeczkę, a prezenty super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajniutka wymianka ... i znowu kusisz ciachem !

    OdpowiedzUsuń
  16. same ślicznosci ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale udane wymianki. I Zosia pewnie się z misia ucieszyła:) A ciacho pewnie zaraz zniknęło. Tak to już jest z takimi pysznościami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka wpadłam tutaj przypadkiem bo chciałam podpowiedzieć gdzie można kupić fajne muchomorki na choinkę :) Widziałam takie w Tiger w Warszawie. Poelcam zresztą ten sklep,bo jest pełen cudnych różności :)

    www.facebook.com/tigerpolska

    pozdr!
    LU

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest próba generalna komentowania;)
    który profil się pojawi...???

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie do zabawy:)I nie martw się, pamiętam o Tobie i nawet już coś powoli tworzę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dostałaś super niespodzianki, a prezenty wymiankowe cudne :).

    Ja też zawsze dają mniej cukru do ciasta :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciasto wygląda pysznie i pewnie tak smakuję ,prezenty super ,pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ pięknie tu u Ciebie na blogu i w dodatku jakie cuda potrafisz tworzyć:) Trafiłam przypadkiem ale już wiem, że zostanę na dłużej:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń