Przez krótką chwilę...

czwartek, 29 listopada 2012

Mam i ja...

Podziwiałam już w zeszłym roku Wasze rozetki ze starych książek, gazet...wreszcie udało się i mi taką zrolować ;) moja rozetka...
a właściwie to dwie...na razie...bo sporo ruloników zostało, więc coś z nich jeszcze powstanie :)



Poza tym powstało trochę biżutków...




Poniższy komplecik z liściem dodaję do cyklicznej zabawy w Klubie Twórczych Mam 
Temat na listopad: Liście i ich barwy :




Natomiast ten komplecik w kolorze bordo i z motywem Pana Ciastka Piernikowego kojarzy mi się ze Świętami Bożego Narodzenia, dlatego zgłaszam pracę na "bożonarodzeniowe wyzwanie" u Wioli:




Pan Piernikowy Ciastek ;) jest zapowiedzią tego co już niedługo...

POZDRAWIAM CIEPŁO!!!

15 komentarzy:

  1. świetne rozetki poczyniłaś ...a biżu jak zwykle urocze

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko cudne:) jak zawsze:) dziękuje za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te rozetki :) Ja takich jeszcze nie widziałam. A biżuteria boska :) Ciekawa jestem co zapowiada Pan Ciastek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta Twoja rozetka:)
    Pamiętam jak ja się cieszyłam ze swojej!!!
    A co do Twojej biżuterii...piękna:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne rozetki!
    szczególnie ta z koralikami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne biżutki. Bardzo podoba mi się zestaw liściasty. Rozetki też świetne. Również mam ochotę takie wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżutki fajne, podobają mi się te wszystkie gronkowe bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie, Kochana, Ty też kusisz rozetkami? No nie wytrzymam i w końcu zrobię. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne te rozetki Ci wyszły!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. biżuteria piękna, a najbardziej podoba mi się Ciastek:)))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne te rozetki!!! muszę spróbować:) Twoje biżutki świetne, komplet z Ciastkiem wymiata:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tynko

    rozetki z książek są śliczne
    ale szkoda mi byłoby książki:((((((
    może ją lekko posprejować złotą farbą, tak troszeczkę?

    Mam nadzieję że świąteczne dekoracje nie ominą mnie w tym roku...
    3maj kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciastek rządzi. Piękne rzeczy Tynko

    OdpowiedzUsuń