Przez krótką chwilę...

wtorek, 6 listopada 2012

Podobno skleroza nie boli...

...mnie przynajmniej nie boli ;)
W zeszłym tygodniu otrzymałam prześliczny prezencik w ramach prywatnej wymianki, jaką zaproponowała mi Wiola...oto co ujrzałam po rozpakowaniu :)a dopiero dziś się nim chwalę...
Wiola tworzy cuda z masy solnej, ale jest też mistrzynią w wywoływaniu INSPIRACJI do dekorowania wnętrz i robienia fantastycznych ozdób prostymi metodami i przy użyciu dostępnych dla wszystkich produktów :)


Wiolu - dziękuję za paczuszkę!! :) 

Dziś krótko cieszyłam się promieniami słońca, kiedy ubrałam Zosię i sadzałam ją do wózeczka, przez okno w ganku zobaczyłam co?? DESZCZ, solidną ulewę!...i po spacerze...za to czas spędziłyśmy na zabawie, Zosia nauczyła się "cmokania" hihi...robi to jak karpik :)...a w chwili kiedy zasnęła przez moment znowu wyszło słońce, które zmobilizowało do zrobienia tego drobiazgu (recyklingowy wisior...zagubił się kolczyk do pary ;) ) Zapakowany już, poleci do nowej właścicielki :)

POZDRAWIAM

17 komentarzy:

  1. cudny prezencik a wisiorek cudny:)u mnie tez taka pogoda dzisiaj :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości!!!!!Pozdrawiam ;)***

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, a wisiorek boski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent i sliczny wisiorek, pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za promyki słonka:)cudeńka dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna paczka, super pomysł z wisiorkiem. Buziaki dla "karpika" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. serce, które dostałaś też z masy solnej? cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności dostałaś ale zakochałam się w Twoim wisiorze :-D Cudny!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezencik!Wisior cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha a Nas ten deszcz złapał na spacerze, ja przemokłam a Grześ smacznie spał :) cudności prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty a wisior pomysłowy. Każda z nas ma pewnie jakiś jeden kolczyk, z którego można by było coś wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. och same cudnosci ... mysmy dzis chwilke słoneczko wykorzystały a teraz znowu szaro sie zrobiło .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  13. jeny jakie świetne te wymianki są...i słoneczko u Ciebie!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń