Przez krótką chwilę...

piątek, 7 grudnia 2012

Korzenny zapach przed świętami

...czyli ciąg dalszy pierniczków...i nawet ścianki do piernikowego domku powstały...szukam teraz przepisu na lukier, który domek mi sklei ;) a ponieważ piekarnik dobrze rozgrzany upiecze się też chlebuś na jutro :)

Zapach cynamonu i goździków rozszedł się po całym domu...
Tak samo pachniała wymianka, którą zorganizowała Ola...wymianka KORZENNA...nie mogłam się jej oprzeć i bardzo się cieszę, że wzięłam w niej udział...
Moją wymiankową parą była Sylwia, już kiedyś miałam przyjemność byc jej parą przy okazji innej wymianki, kobieta, która z precyzją jubilera wykonuje przecudne rzeczy...zresztą zobaczcie:




Lampionik-świecznik daje cudnie migoczące, nastrojowe światło :) to cudne pudełeczko zaadoptowało się u mnie w kuchni jako solniczka :) to wyszywane pierniczkowe COŚ służy mi jako zakładka do książki, natomiast sutaszowe kolczyki...wow...mnóstwo przydasiów i korzennych słodkośi!
DZIĘKUJĘ Ci Sylwio za serce, które włożyłaś w przygotowanie tego wszystkiego!! :)

Oto co ja posłałam Sylwi:



 Sylwi bardzo dziękuję za cudny prezent, Oli za organizację tak inspirującej i pachnącej wymianki :)

POZDRAWIAM...

10 komentarzy:

  1. Super prezenciki!!Żałuję, że się nie zapisałam, ale bałam się że nie dam rady się wywiązać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dlaczego ja nie widziałam tej pachnącej wymianki ?
    hm...
    fajny pomysł i super wykonanie z obu stron

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana to ja ci dziękuję bardzo za wymiankę:) a "COŚ";) to faktycznie zakładka do książki - mój pierwszy haft xxx i pierwsza zakładka (przepraszam, że niezbyt perfekcyjna - ale tak bardzo mi ten wzór pasował do wymianki, że nie mogłam się powstrzymać i go zrobiłam). Jeszcze raz dziękuję ci za wszystkie cudowności, które dostałam od ciebie. Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm... Az czuję te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka, też bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prezenty dostałaś i wysłałaś ,super wymianka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenciki sobie sprawiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dziękuję za udział w zabawie, śliczności na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń