Przez krótką chwilę...

sobota, 22 grudnia 2012

Między sernikiem a makowcem...wymianka świąteczna

Święta tuż tuż...już za rogiem...już za chwilę...
A ja do tej pory jeszcze nie pochwaliłam się swoją paczuszką jaką otrzymałam w ramach WYMIANKI ŚWIĄTECZNEJ zorganizowanej przez Joasię...


moją parą wymiankową była Monika...oto co od Niej otrzymałam:



Ta czerwona malutka torebka wypełniona była anyżem, który cudownie pachniał kiedy otwierałam kopertę...wysypały się z niej te cuda...Karteczka z piernikowymi ludkami, misternie wykonana wstążkowa bombka oraz szydełkowy aniołek...poza tym serwetki, wstążeczki, kawki, herbatki i stroikowe przydasie: orzechy i szyszki. Moniko dziękuję za prezenciki.
Ja dla Moniki zrobiłam "anielski komplecik" szkatułkę i podstawkę pod kubek, do tego komplecik biżu z "Panem Piernikiem"...puszkę decou z hand made pierniczkami i innymi słodkościami...dorzuciłam też przydasie :)




Joasi bardzo dziękuję za wdzięczny temat wymianki a Monice za prezencik :)

W tym roku leniwie święta się zbliżają ;) tzn w domu dopiero dziś ubraliśmy choinkę, dziś piekę ciacha...jutro odpoczywamy w trójkę...a z nowości to Zosia od kilku dni już nawet mojego, czy Mężusia palca do "asekuracji" przy chodzeniu nie potrzebuje...czas leci!!! I to jak!!!
Znajdźcie w tym szalonym teraz tempie CHWILĘ dla SIEBIE :)

 POZDRAWIAM ciepło i jak w tytule, lecę sprawdzić, czy makowiec się już upiekł...

15 komentarzy:

  1. Bardzo piękne prezenty sobie zrobiłyście, udana wymianka:)
    Tobie Justynko dziękuję bardzo za życzenia i prezent:D Byłam bardzo zaskoczona i jeszcze bardziej uradowana:DDDD
    Dobrych Świąt dla Ciebie i Twojej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty.... Rozmarzyłam się :)) Cudne dostałaś i cudne wysłałaś :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko! Wymianka jak zwykle - się postarałaś :D
    Zosieńce gratuluję ogromnie samodzielnego chodzenia! Brawo :)
    A w ogóle to dostaniesz ode mnie po tyłku ;) :*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, już dziś składam wam szczere życzenia świąteczne, mnóstwo miłości, radości i spokoju oraz rodzinnej atmosfery.
    ps. Zosiu gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudowności! A Zosia pewnie rośnie i rośnie ;) oby tak dalej 'śmigała' :)
    Wesołych Świąt Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, żałuję że na żadną wymiankę się nie załapałam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt! Do zobaczenia po Świętach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty cudne ,życzę Ci Zdrowych ,Wesołych Świąt,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne a ja życzę Tobie :
    Śniegu po pasa
    Radosnej pasterki
    Prezentów moc
    Pysznego karpia
    Gwiazdki z nieba
    I udanego skoku
    do 2013 roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, zdrowych i spokojnych świąt Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anielski komplecik jest anielski, wyszedł Ci pięknie.

    OdpowiedzUsuń