Przez krótką chwilę...

niedziela, 30 grudnia 2012

Robótkowo...

Kilka rzeczy udało mi się zrobić jeszcze przed Świętami, oto co między innymi powstało w tym czasie...
zdjęcia słabej jakości, najczęściej robione późną porą...bo wtedy mnie dopada wena a i z praktycznego punktu widzenia to najlepszy czas na robótki w ciągu dnia, mogę śmiało działać, w spokoju :)
Przedmioty są już u swoich nowych właścicieli :)

Powstało kilka podstawek pod kubeczki :




Taca...


Herbaciarka...

Chustecznik:

Teraz na tapecie biżu, bo dawno nie robiłam ;)

Nie wiem jak u Was, ale u mnie od rana słońce, chociaż powietrze mroźne...uwielbiam taką pogodę!

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie słowa jakie pozostawiacie.

 Pozdrawiam...


22 komentarze:

  1. Kochana, jak zawsze to co robisz jest niesamowite. Dodatkowo na podziw zasługuje to, że działasz kiedy oprócz domu, musisz się zająć Zosią. Ja nie wiem kiedy Ty się regenerujesz, ale robisz to w błyskawicznym tempie:)

    Podstawki piękne. Idealne by stworzyć świąteczny klimat w domu. W przyszłym roku też takie zrobię:)

    A tak poza tym to czy mi się wydaje, czy Twoje prace są coraz lepsze? ;)

    Pozdrawiam.
    Uściski dla Zosi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne przedmioty Tworzysz:)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowicie kończysz stary rok...oj pracowicie.Same pochwały Ci sie należą.U mnie też słonecznie i właśnie wybieram się na specer z moim wilczkiem - może jakieś zdjęcia "pstryknę" bo faktycznie cudnie świeci.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorowo u Ciebie...bardzo ładne prace

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prace:) u mnie pogoda podobna

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace podstawki super a chustecznik w roże piekny,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudności natworzyłaś!!! Piękne podstawki i taca i chustecznik:))) U nas też piękna pogoda, już nie możemy sie doczekać spacerków z Oliwią:)) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prace :) ja się od miesięcy zabieram za chustecznik i co/ i jeszcze nawet go nie kupiłam :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko świetne, ale ta herbaciarka dziś naj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana śliczne cudeńka zrobiłaś:)Oj wiem coś o tym:)Bo mam Twoje tworki:)Pozdrawiam:)I wszystkiego co najlepsze na ten nadchodzący nowy rok:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace :) I zgadzam się, że wena przychodzi wieczorem, choć czasem też w południe podczas drzemki mojej kruszynki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne podstawki!:) No u mnie jest wiosennie za okniem:) Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci, żeby ten Nowy Rok byt dla Ciebie najlepszy, żeby przyszły same jasne dni, żeby sny były kolorowe, wieczory pełne nadziei, a poranki beztroskie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te podstawki, z miśkiem taka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalejesz!!Ta herbaciarka jest po prostu cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko cudowne a na żywo o wiele piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ uroczo!!!Kochan Tobie i Twoim bliskim wszystkiego co najlepsze w nowym roku życzę zdrówka miłości i zrealizowania planów wszelakich!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podstawka z misiem cudowna a hustecznik już się zadomowił. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niech Nowy Rok zabłyśnie kolorami tęczy i przyniesie niezapomniane chwile, niech dostarczy Ci wiele inspiracji do dalszego tworzenia. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stary Rok odchodzi
    z brodą po kolana,
    zadumany, zatroskany,
    żegnany na balach.
    Jaki byłeś wszyscy wiemy
    i za to Ci dziękujemy,
    za radość, smutki, żale,
    i za szczęście jakie dałeś.
    Dosiego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczęśliwego Nowego Roku:) Dla Was Wszystkich

    OdpowiedzUsuń