Przez krótką chwilę...

niedziela, 23 grudnia 2012

Świątecznie...już prawie

Wpadam tu jeszcze nie po to, żeby złożyć Wam życzenia... 
Przy Wigilijnym stole zasiądziemy już jutro :) jutro będziemy się łamać opłatkiem, składać sobie życzenia...
Dziś jeszcze roboczy pościk...a potem już słodkie leniuchowanie i spędzanie czasu z najbliższymi :)
Nam udało się wczoraj ubrać nasze drzewko...Zosia pomagała ;) najbardziej upodobała sobie jak i ja w tym roku-muchomorki ;)



Na parapecie w kuchni też się świątecznie, w zasadzie to najbardziej pierniczkowo :) zrobiło...



I trochę pierniczenia...l e b k u c h e n (z tego przepisu)  super przepis, zrobiłam je w tym tygodniu, są smaczne, z wyraźną cytrusową i korzenną nutą :) trochę jakby "ciągnące" ciężkie...po prostu dobre :)






A teraz już zmykam...na ostatnie przełożenie ;)... piernika powidłami i jutro tylko barszczyk i karpik do zrobienia :) ale rybka to specjalność mojego Mężusia, więc mu nie będę wchodziła w paradę :)

Cudownie świątecznie się u Was zrobiło... 
A ja pozdrawiam jeszcze przedświątecznie :) 
I życzę takiego bezstresowego RELAKSU:



:)

11 komentarzy:

  1. Spokojnych,pogodnych,rodzinnych świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnego, rodzinnego świętowania, wszelkiego dobra, pokoju w sercu z okazji Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka cudna! I zapachniało słodkościami:) Wesołych i rodzinnych świąt Justynko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego na Święta i cały Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magicznych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia :)
    Dziękuje za kartkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. choineczka cudna zresztą wszystko cudnie wygląda a ciastkami aż mi zapachniało i zgłodniałam:)

    OdpowiedzUsuń