Przez krótką chwilę...

niedziela, 16 grudnia 2012

W terminie na wczoraj

Wczoraj powinnam zamieścić tego posta, ale jakoś nie wyszło :(
Udało mi się załapać u Diany na trzecią odsłonę Klubu Kreatywnych Kochających Tworzyć :)
Tym razem w składzie: Diana, Beata i ComoLaLuz i ja...zapraszam do dziewczyn :) ich prace są inspirujące!

Zestaw startowy na pierwsze tworzenie podesłała nam Diana, zdjęcie zapożyczone z jej bloga.


A oto co zrobiłam :





Dziś krótko, bo zamierzam dokończyć ostatnią turę pierniczków :)

A te makowe ciasteczka powstały jakiś czas temu jako eksperyment...niezłe...bardzo kruche i fajne do chrupania :)


POZDRAWIAM i dziękuję za odwiedziny :)

17 komentarzy:

  1. O, ja też spóźniona z KKKT - przynajmniej nie jestem sama w niedoli :) Prace piękne, a ciasteczka to prawdziwe śniegowe gwiazdki, mniam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace, ciasteczka wyglądają bardzo smakowicie, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Ci wyszły te biżutki! Najbardziej mi się podoba ten pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności stworzyłaś!! Biały naszyjnik najcudniejszy :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że nie próżnujesz!!! Piękne cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. apetycznie wyglądają ciasteczka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudeńka stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany!!! Biały naszyjnik jest cudowny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pzrepyszne te ciasteczka musza być ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. No te pierwsze białe najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. ach te wasze wymianki!!!A młoda na snakach świetnie wyglada!Pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jutro będę "pierniczkowała", widzę że wena twórcza Cię nie opuszcza tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne biżuterię :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. super bizutki i ciasteczka świetnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey, dzieki za baltyckie pozdrowionka.
    Kartka szla i szla, bo ja juz pod florydzkim adresem:)
    Piekna jest, dziekuje.
    Osobiscie rewanzuje sie cieplymi pozdrowieniami znad Zatoki Meksykanskiej:)
    Boze Narodzenie w klapkach. To jest to, co uwielbiam:)
    Wszystkiego Najlepszego na swiateczny czas i czas i w Nowym Roku:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tynko kochana dzisiaj dostałam paczuszkę od Ciebie:))Dziękuję bardzo z całego serca:)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne i pomysłowe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń