Przez krótką chwilę...

sobota, 29 grudnia 2012

Zapchana skrzynka pocztowa, czyli poświątecznie

Dzień po świętach było tak ślicznie jakby to był jakiś październikowy słoneczny dzień...poszłyśmy z Zosią na długi spacer...w drodze powrotnej otworzyłam skrzynkę na listy, z której wysypały się cudowności...kilka przesyłek trafiło już przed świętami, ale zdecydowana większość właśnie w czwartek :)
A teraz chwalipięctwo...przesyłek pilnuje Aza...

Od Kasi-dakoli
 
Od Wioli


Od Tereski

Od Moniki

Od Mirki

Od Kasi



Od Justynki

Od Iwonki

Od Gosi
Od Agnieszki
Od Agnieszki http://agnieszka-krason.blogspot.com

W podziękowaniu za wysłanie przedmiotów na aukcję charytatywną

Dostałam też cudne biedronkowe prezenciki :) jeden z prywatnej wymianki i drugi zupełnie niespodziewany :)
Ukończenie planu pt. "pokój dla córci" przewidywany na jej roczek  ;)
 Wtedy pokażę każdy biedronkowy szczegół, który mogę mieć dzięki Waszym zdolnościom...jak np.:
Z wymianki z Asią http://asiab-mojehafciki.blogspot.com...
Asiu zdjęcia pożyczyłam od Ciebie, nie zrobiłam lepszych :( 
A biedronki od razu po rozpakowaniu cieszyły się zainteresowaniem dziecięcia, pierwsze co zrobiła, to zrzuciła ze stołu, żeby sprawdzić, czy te biedronki potrafią latać.
Bardzo dziękuję za wymiankę Asiu.





A tu poszewka-niespodzianka na podusię od uzdolnionej Lili http://zabawyznitka.blogspot.com
...prześliczna DZIĘKUJĘ:


Bardzo Wam dziękuję za kartki, ciepłe słowa i życzenia :)
 ...uwielbiam tradycyjną formę składania życzeń :)
Straszną tradycjonalistką w niektórych kwestiach jestem ;)
Dzięki Waszym śnieżynkom i innym świątecznym cudnościom dom nabrał charakteru :)


POZDRAWIAM ciepło!

13 komentarzy:

  1. wow masa prezentów i pięknych kartek.
    Miło kiedy tyle osób o Tobie pamięta, prawda?

    Zosia z biedronkowego pokoju będzie na pewno zachwycona, czekam z niecierpliwością na efekt:)
    Pozdrawiam całą trójkę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak prezentowo i miło u ciebie jeszcze świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za tym, aby biedronki uczyć latać. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi trafić na Twój blog.
    A jeszcze milej ze gwiazdeczki wpasowały się do pozostałych drobiazgów.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy dostałaś :) To chyba były najlepsze prezenty w święta co ? hihi
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prezenciki,pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzeczna Dziewczynka z Ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, choineczka się "troszkę" pogniotła:) Dobrze, że śnieżynki przetrwały:)))) Piękne karteczki i prezenciki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te biedrony wyhaftowane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że się podobało:)Prezenty od Ciebie były cudne!To moja pierwsza wymianka i przeszła moje najśmielsze oczekiwania:)Bardzo Ci dziękuję i najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń