Przez krótką chwilę...

wtorek, 29 stycznia 2013

Bałwanek

"Bałwanek" to styczniowy temat w Klubie Twórczych Mam...


Oto moja propozycja bałwanków:


Kanapkowy bałwanek z pastą serową (2 łyżeczki startego sera żółtego, 2 łyżeczki twarogu, łyżeczka śmietany, oregano) plasterek szynki, listek sałaty, kawałek papryki i serek wiejski do ozdoby :) ) Kromka chleba i kieliszek-lampka od wina do wycięcia kółek z kromki chleba będą też potrzebne ;p


A tutaj plastelinowy bałwanek pilnuje bałwankowo-śnieżno-lodowej bransolety i kolczyków.
Nie mogę się doczekać, kiedy z Zosią będziemy lepiły...bo na razie to już oczami wyobraźni widzę jak jej rączki sprytnie wkładają kawałki kolorowej masy do buzi ;) 

Dostałam też uroczą przesyłkę od Gosi...było coś dla Zosi i dla mnie (niestety niedobry aparat nie chciał nierozmazanego zdjęcia zrobić: ale dla mnie była tam książka mnóstwo koralików i kawki i czekoladki na gorąco :) )

A dla Zosi Gosia zrobiła:


Serduszka, a zwłaszcza to z dzwoneczkiem bardzo Zosi przypadło do gustu :)
Biedronki nawet jej nie dawałam, bo biedna za chwilę byłaby bez kropek cekinowych ;p
Dziękujemy Gosiu!!

W weekend naszło nas na "egzotyczne" smaki i zrobiłam pizzę hawajską...jednak to prawda im mniej składników na pizzy tym ona lepsza...w tej wersji tylko ciacho drożdżowe, sos pomidorowy, szynka, ananas, ser i oregano :)


Pozdrawiam Was...
Miłego dnia...

24 komentarze:

  1. Mhmm...chętnie bym zjadła takiego bałwanka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym wsunęła takiego bałwanka :) no i pizzę :) i zgadzam się - im mniej składników tym lepiej, to już wiele razy sprawdzone :) a zawsze mnie korci, żeby tam nawrzucać wszystkiego :)
    śliczny prezencik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny bałwanek aż szkoda go wszamać ale pizze chętnie bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zrobiłaś mi apetyt na domową pizzę i to jeszcze hawajską- moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kanapkowy bałwanek uroczy.
    pizza najlepsza z sosem, salami i serem. prosta i doskonała w smaku.
    jakoś te wybajerzone do mnie do przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe te twoje bałwanki:) ten pierwszy bardzo apetycznie wygląda:)biżuteria super no i pizza też kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty jesteś twórcza! Najpierw jedzenie w kształcie biedronek a teraz bałwanki!!! A do tego wszystko niezwykle apetyczne:)))
    Całusy!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimowo, bałwankowo się u Ciebie zrobiło :) Pięknie i smakowicie ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczny bałwanek !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na wtmiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bałwanki pomysłowe, a na pizze bym się skusiła:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj u mnie niby zima a bałwana nie da sie lepić moze ze dwa razy byłam z małymi na sankach masakra oby jak amelka bedzie miała feriee śnieg był ... ale pysznośc zrobiłaś pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Kanapka super, ale może czas pomyśleć o wiosennej szacie dla kanapek? ;)
    Dość zimy:)

    Pizza wygląda smakowicie. Kolejny raz żałuję, że nie jesteśmy sąsiadkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. taką kanapuchę to i ja bym chętnie schrupała...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplecik biżuterii :) Tez lubię pizze hawajską :) A Zosia dostała same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prezenciki i komplecik śliczny i pyszna pizza:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności i pysznośći ..idę coś zjeść bo od samego patrzenia ślinka mi cieknie...E:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pysznie tu u Ciebie:-) śliczne prezenciki :-) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne prezenty i pyszności ,pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny bałwanek kanapkowy, rozbroiła mnie jego miotła drzewkowa z szynki. Biżutki piękne, a na ciasto do pizzy poproszę przepis - nie mam żadnego wypróbowanego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowy bałwanek :) powodzenia w wyzwaniu. Śliczna biżuteria, jak dla królowej zimy. A prezencik słodki. Miłego dnia ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Bałwanek rewelacyjny, aż szkoda go było pewnie zjeść:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za udział w wyzwaniu w KTM i zapraszam do pobrania nagrody na KTM:)Pozdrawiam i zapraszam ponownie do udziału w kolejnych wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny bałwanek i cudne prezenty!

    OdpowiedzUsuń