Przez krótką chwilę...

wtorek, 15 stycznia 2013

Biżutków małe co nieco...

Dzisiaj druga odsłona Klubu Kreatywnych Kochających Tworzyć...tym razem koraliczki przywędrowały od Beatki...oto co udało się z nich stworzyć, dodałam nieco swoich i wykorzystałam wszystkie co do jednego :)


Powstało kilka różnorodnych zawieszek:


Delikatny komplecik z naszyjnikiem:


 I kompleciki:



Kolczyki prawie w stylu "bollywood"


I bransolety:


 Zobaczcie co z "zestawu startowego" zrobiły inne uczestniczki zabawy:

Zabawa była jak zawsze super, a najbardziej zadziwiający jest fakt, że kiedy takie koraliki przywędrują od kogoś od razu ma się setki pomysłów na ich wykorzystanie, tymczasem zamawiane przeze mnie koraliki siedzą i czekają na swój czas ;)
POZDRAWIAM Was...

13 komentarzy:

  1. Kochana cudowne rzeczy, kiedy Ty masz czas? ja ostatnio nie wyrabiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe jak zwykle i te bransoletki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Zawieszki najbardziej mi spodobały:))
    Justynko, jutro wyślę paczuszkę, bo byłam uziemiona w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne Justynko, zawieszki i bransoletki są absolutnie najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, piękne rzeczy tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowności jak zwykle,pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę... że tylko ja ostatnio się obijam ... hm
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne!Kochana, kiedy Ty na to wszystko czas znajdujesz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo!!! kolejne gronkowe cuda :) Napatrzeć się na nie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo!!! kolejne gronkowe cuda :) Napatrzeć się na nie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń