Przez krótką chwilę...

środa, 23 stycznia 2013

Kropka nad "i"

Kiedy planowałam pokoik dla Zosi oczywiście wszystko miało być inaczej ;) tak to z planowaniem u mnie zawsze wychodzi...bo kiedy wzięłam się za przemalowywane półeczki-kolor wydał się za ostry-więc nie pomalowałam i takich przykładów mogłoby być więcej...ale jestem zadowolona z efektu jako takiego.
Na początku stycznia układałam jeszcze w głowie jak to wszystko zorganizować i wtedy pomyślałam jeszcze o wianku-takim cudeńku jakie robi EWA...zapytałam, zagadałam, poprosiłam no i mamy z Zosią swój wianuszek...to była jeszcze brakująca kropka nad "i"...przysłowiowa "wisienka na torcie". Kiedy przyszła paczka, Zosia sama rozpakowała ją (ale wcięło mi zdjęcie z tego momentu), wianek przełożyła sobie przez głowę i dumnie nosiła niczym naszyjnik ;)Jak już się znudziła udawaniem, powiesiłam go na wieszaku ...na razie :)
Ewuś dziękuję za te cudeńka! A raczej DZIĘKUJEMY wraz z Zosią :)



Serduszko też tu wisi...a biedronkowe spinacze czekają na pierwsze rysunki Zosi (na razie "malujemy" na dużych formatach, na brystolu i arkuszach szarego papieru)
Serduszko, które jest dla mnie, na pewno zainspiruje mnie do urządzenia w takim klimacie sypialni, naturalne kolory i tkaniny...ach rozmarzyłam się...

Zapytałam Ewy - co zrobić dla Ciebie? A Ona mi na to: niespodzianki lubię...
Trudno było zrobić coś dla tak utalentowanej osóbki...w decou jest mistrzem, nie śmiałabym nawet jej posłać moich decou robótek...w szyciu to już w ogóle (dobrze, że pamiętam chociaż jak się guzik przyszywa)...postawiłam na biżuterię :) i chyba to był dobry kierunek...
Nie obfociłam wszystkiego (na zdjęciach niektóre bizutki jakie poleciały do Ewy), więc możecie zerknąć do EWCI...a jak już zajrzycie to się zakochacie w jej wytworkach-zapewniam !




 Serdecznie pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Dobry pomysł był z tym założenie mojego bloga!!!
    Ile ja tutaj dobrych ludzi spotykam...
    Kochana Justynko, bardzo, ale to bardzo się cieszę, ze wyszłaś z ta propozycją wymianki. Twoje prace są misterne w swojej precyzji!!!
    Cieszę się bardzo, że moje wytwory przypadły Ci do gustu, żałuję tylko że nie zrobiłaś Zosi zdjęcia z tym wiankiem na szyi:)))
    Całusy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie jest! a jakże! tylko muszę go odszukac na aparacie (a dziś mąż go wziął do pracy) bo na kompie akurat TO zdjęcie się nie zapisało!!

      Usuń
  2. jakie to wszystko piękne:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wyobrażam już bez Ciebie blogowania...
    biżutki śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie wczoraj przeglądałam ksiązkę o maskotkach i była biedronka oczywiście od razu mi się z Zosią skojarzyła

    OdpowiedzUsuń
  5. wieniec cudowny!
    a skąd zamiłowanie do biedronek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Biękne podarki ale i biżutki idące w drugą stronę są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosia fanka biedronek :) Fajne rzeczy dostałaś i stworzyłaś kolejne śliczne biżutki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie po wyróżnienie The Versatile Blogger.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wianek:) I Twoje tworki też:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianek naprawdę sliczny! Widzę, że bardzo biedronkowo u Was dziewczyny:))) Piękne biżutki Tynko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie jesteście zdolne osóbki...E:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super dodatki do pokoju córci. Takie dodatki zaczarowują miejce:)
    I twoje prezenty też super, i z głębi serca.
    Kolorowo tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. biedronkowy pokoik!!!Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śłiczne prezety:)a pokoik uroczo wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście kropka nad i :-) Bardzo fajna wymianka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. same slicznosci ... i kto tu niespodzianek nie lubi pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  17. Same piękności sobie wysłałyście :) Udana wymiana :)
    przy okazji zapraszam na moje candy :) http://www.claoodia-art.blogspot.com/2013/01/konkurs-i-candy.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne!!W ogóle ten pokoik pięknie przyozdobiony!!!Zosia musi się strasznie cieszyć!

    OdpowiedzUsuń