Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 21 stycznia 2013

mija czas...

3 tygodnie NOWEGO ROKU ZA NAMI...kiedy to przeszło??
Czy Wam czas też tak między palcami przecieka??
Minął tez roczek innemu dzieciaczkowi...Jego Mamę-Olę poznałam na blogu...zaś Jej synek to rówieśnik Zosi...Zosia szepnęła mi na uszko co mam zrobic dla jej "kolegi" i tak oto powstał komplecik:


Was zapraszam na herbatę jaśminową i ostatnie kawałki - na szczęście udanej - babki piaskowej...


I zmykam coś "podłubać" , bo dziecię usnęło :)
Dobrego dnia!!!

26 komentarzy:

  1. Piękny ten drewniany komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik ,babka pewnie pycha mniam,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNE!!! A placuszek na pewno pyszny:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny prezent dla Grzesia przygotowałaś :) Dzięki za ciasteczko. Ja właśnie wróciłam od lekarza, nie jest tak źle jak myślałam. Cały tydzień wolny, będę tworzyć bez końca...
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, u Ciebie codziennie inne wypieki.
    podziwiam Cię Dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umknął mi ten czas stycznia przeszedł zaplanowany i odpracowany, czasem szybciej czasem wolniej, czasem przy dobrej książce ale nie uważam go za stracony czy przegapiony :) Komplecik wyszedł super na prezent rewelacja no a ciacho jak ciacho zawsze działa kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciacho i herbatka - chyba zrobię sobie przerwę :) Komplecik super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny prezencik ;) herbatka i babka wyglądają smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ... podziwiam ... prędkość działania ...
    bardzo ładny komplecik...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny pomysłowy prezent dla chłopczyka:)
    Tym ciastem smaki robisz a ja znowu jestem na etapie odchudzania;)
    Też mi tak szybko czas ucieka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Grzesiu jest pewnie bardzo zadowolony ze swojego kompleciku :) A babka piaskowa mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super komplecik a ciachem i herbatką sie poczęstuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj czas tak szybko leci ,że już sama nie wiem w jaki sposób można by go zatrzymać...urodzinowy kompleci super ..Grzesie lubie takie gadżety wiem coś o tym mój już duży ale z dawnych czasów wszystko pozostało na pamiątkę.Podrawiam E:)
    Babką się poczęstowałam a jakżę ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisałaś, że czas Ci przecieka przez palce.. ale patrząc na te cudeńka które tworzysz to stwierdzam że to nieprawda. czasem zastanawiam sie skąd masz tyle czasu, aby to wszystko wykonać. a komplecik Grzesia śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja żałuję, że nie jestem Twoją sąsiadką. Chyba szybko bym przytyła albo szybko byś się mnie pozbyła:)
    No ale jak nie skusić się na taką babkę?!

    OdpowiedzUsuń
  17. Stworzyłaś cudowny komplecik dla Grzesia, a herbatki i babki nie odmówię

    OdpowiedzUsuń
  18. Komplecik Grzesiowi bardzo się podoba, otwiera, zamyka, chowa, wyciąga i tak w kółko a mama ma chwile spokoju wtedy :) dziękujemy!. wieczorem postaram się napisać maila do Was

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny prezent dla dziecka.... piękny i funkcjonalny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wcale się nie dziwię że Grzesiowi prezent przypadł do gustu - bardzo fajny :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra prezenty dla Grzesia!!! Ach zjadłoby się babeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Grzesiowy prezent jest uroczy:)Córcia dobrze Ci podszepnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Komplecik cudny:)A baba mniam mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudeńka wyszły ... a herbatka to ja sie poczestuje .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  25. Super komplecik dla chłopca wyczarowałaś....
    Pozdrawiam z Leśnego Zakątka

    OdpowiedzUsuń