Przez krótką chwilę...

piątek, 11 stycznia 2013

Roczniak

Wczoraj moje dziecię świętowało swój roczek..."świętowało" to za dużo powiedziane, ale był torcik, 100 lat dla roczniaka naszego i MY...spotkanie rodzinne na niedzielę szykujemy...
Oczywiście torcika na ostatnią chwilę zrobiłam, czyli biszkopt się upiekł podczas przedpołudniowej drzemki Zosi, a cała reszta po południu...bo (!!!!) galaretka ze zmiksowanymi truskawkami tężała mi od rana do późnego popołudnia! Już pomału traciłam nadzieję, że coś z tego wyjdzie!!
Nie zabrakło biedronek. Zamówiłam gotową masę cukrową i wczoraj bawiłam się niczym w modelinie.




Torcik z galaretką, truskawkami i śmietaną smakował jubilatce  :)
A to już kilka fotek z pokoiku naszego roczniaka...to jakiś cud chyba, ale spokojnie się SAMA (jak to prawdziwa Zosia!) bawi w nim nawet i pół godziny :) a same wiecie ile to pół godziny :)
Pokoik z wszystkimi biedronkowymi ozdobami powstał także dzięki Wam...ręcznie szyte podusie, poszewki, czy maskotki i hafciki...a nawet ulubione korale Zosi...i aniołki, wszystko od Was :) Dziękuje raz jeszcze! Ciekawa jestem czy zidentyfikujecie SWOJE przedmioty u Zosi w pokoju, zabawa jak odszukiwanie różnic na obrazku ;)






         Mam nadzieję, że nie zamęczyłam Was fotkami :)
                       Pozdrawiam ciepło...

25 komentarzy:

  1. Biedroneczki sa w kropeczki ...
    Torcik wygląda przepysznie - mogę kawałek ?:D Ale patrząc na jego wyglad, chyba nic nie zostalo co ?:) hihi
    Sto lat małej jubilatce :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedronkowo tu u ciebie iście wiosennie:) jak patrzyłam to zateskniłam za ciepełkiem słonka:)Torcik wygląda apetycznie no a Zosieńka cudo maleństwo ja juz dawno zapomniałam jak może wyglądać życie przy takim dziecku:)Buziaki z zyczeniami dla Zosi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokoik super nic dziwnego że Zosi się podoab:) a torcik pycha aż mi sie zachciało czegoś słodkiego:) pozdrawiam i jeszcz eraz sto lat dla małej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie:) Zgadzam się, tort wygląda na baaardzo smakowity.
    Szkoda, że nie jesteśmy sąsiadkami;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny ten torcik:) sto latek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torcik i te biedroneczki są prześliczne:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat dla Twojej małej Biedroneczki! :) Coś jest w tych biedronkach, bo mój maluch też bardzo żywo reaguje na jakiekolwiek biedronki - czy to w bajce czy na żywo :))) Pokoik śliczny i tyle cudnych ozdób! A torcik Ci wyszedł świetny i musiał być pyszny! :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszytkiego najnaj dla córeczki widze że zosia uwielbia biedroneczki ?? a mam pytane gdzie mase kupiłas ja sie juz zastanawiam nad masa dla mojej małej ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Zosieńko. Spełnienia marzeń, tych malutkich, prościutkich, po prostu wszystkich :)
    Tort wyglada faktycznie smakowicie!!!
    Pokój jest ślicznie ozdobiony :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat dla Zosi!!! A dla mamy gratulacje za piękne słodkie biedronki:)))
    Fajny pomysł z tymi akcentami biedronek w pokoiku Zosi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak fajnie,że do Ciebie trafiłam-a malutkiej jubilatce życzę sto lat:)Biedrony-super!

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat, 100 lat małej Jubilatce:) a pokoik iście biedronkowy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. a nasz mały Mikser bez pokrywki - skończył dwa latka :) Więc starszy kolega życzy młodszej koleżance dużooo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat dla Zosi! Torcik wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego dla Zosi! :) Jakie cudne Ci wyszły te biedroneczki! :) A torcik taki smakowity :P Musi być bardzo szczęśliwa, że ma taki fajny biedronkowy pokoik skoro potrafi się w nim bawić aż pół godziny! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torcik jest cudny i te biedroneczki:)Pokoik śliczny:)Wszystkiego co najlepsze dla Zosi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego dla Zosi:)A torcik cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowia i radości dla Zosi♥♥♥ Śliczny ma pokoik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego dla Zosi!!! Gorące buziaki z okazji urodzinek. A na widok tortu aż ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego co najlepsze dla cudnej Zosieńki:) A biedronkowy torcik był cudny i zapewne pyszny, aż żałuję, ze nie mogłam skosztować. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego dla Zosi! a biedronki są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sto lat Zosieńce i dużooo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale u ciebie wiosennie się zrobiło !
    Wszystkiego najlepszego dla córki !
    Przy okazji zapraszam do siebie na bloga na zabawę (dzisiaj do 15)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze..bo sama nie pamiętam,czy składałam życzonka solenizantce!!!Sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń