Przez krótką chwilę...

środa, 9 stycznia 2013

Zimowo i kuchennie

Zima na nowo zagościła...za oknami zrobiło się  biało...a w mojej pracowni niebiesko ;)
A to za sprawą zamówień jakie dostałam na wykonanie kilku przedmiotów w kolorze BLUE wszystko do kuchni :)
Oto jak się prezentują...





Pierwszy raz używałam bejcy spirytusowej w kolorze niebieskim...efekt z pomalowania na niebiesko zadowalający, ale czerwień, której użyłam przy makowej skrzyneczce już mi nieco mniej spasowała ;) mam jeszcze żółtą i rustykalną :) zobaczymy co z nich powstanie :)

Pozdrawiam Was zimowo...

32 komentarze:

  1. Piękny zestawik, faktycznie bardzo ładny ten niebieski kolorek...

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko śliczne:)i moje no moze nie wszystko moje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawy powstały, będą niezwykłą ozdobą w czyjejś kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię bejcę spirytusową, bo jak kolor nie pasuje kapka wody załatwia wszystko:)))Śliczny ten komplecik...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszedł ten komplecik. Ja zawsze jestem ostrożna jeśli chodzi o kolor niebieski, ale Twoje prace są urocze:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same fajowe rzeczy pokazujesz! Jak nie maczki (zawodowy ten komplecik!) to niebieskości... Napatrzeć się nie można:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowności, pięknie ci to wyszło. I ciekawie zapowiada się reszta.... czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace w kolorze niebieskim a ja kocham niebieski,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu napracowałaś się :) Piękne niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności, takie niebiańskie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. A te małe słoiczki jak fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj:) jak tu pięknie niebiesko u Ciebie!! to mój ulubiony kolor! bardzo podobają mi się Twoje kuchenne poTworki!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny odcień niebieskiego i wzorek na przedmiotach.
    zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne niebieskie
    przedmioty kuchenne ozdobno użytkowe Tobie wyszly:))))
    (słowo blu jakby bardziej oddaje nastrój niż slowo niebieskie)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ależ śliczna produkcja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny blu! ładny odcień :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne błękitki ! Mam takie same słoiczki, może coś z nimi wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ niebiańsko u Ciebie!!! Śliczne wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ stworzyłaś cudowne drobiazgi, dobrane kolory i te kwiatki są świetne. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałości :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne przedmioty stworzyłaś, pozdrawiam i zapraszam do mnie, może skusisz się na wymiankę, która organizuję?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wszystko ozdobiłaś :) Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cuda moge sobie tylko powzdychac:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no mimo, że niebieski to nie mój kolor to chętnie bym taki zestaw zagarnęła sobie. Podobą mi się twoje wytworki.

    OdpowiedzUsuń
  25. ach same slicznosci .. pozdrawiam cieplutenko

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, zdecydowanie mój kolor i wzornictwo

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny ten komplet w niebieskościach :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Super komplet! Świetne kolory i ładne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łał!!! Przepiękny komplet!!! śliczne kolorki i rewelacyjne wykonanie. Uwielbiam decu i kiedyś się za niego wezmę :) na razie jestem na etapie zbierania serwetek hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  30. Łał!!! Przepiękny komplet!!! śliczne kolorki i rewelacyjne wykonanie. Uwielbiam decu i kiedyś się za niego wezmę :) na razie jestem na etapie zbierania serwetek hi hi hi

    OdpowiedzUsuń