Przez krótką chwilę...

niedziela, 17 lutego 2013

Brzydko, romantycznie i wiosennie...

Czy może tak być jednocześnie?
Dziś u mnie tak będzie a to za sprawą wyzwań dziewczyn Wioli, Modraka i Beatki...
A zatem po kolei:
"Brzydkie kaczątko" to kolejny temat w WYZWANIU BAJKOWYM u Wioli...moja interpretacja przewrotna i podwójnie wręcz brzydka ;p tak mi się skojarzyło, że "brzydkie kaczątko" nim wyrosło na pięknego łabędzia było tak samo niedoceniane jak owy "mleczyk"...taki sobie zwykły chwast, ale dopiero jak się o nim poczyta ile DOBREGO daje i jak się na łąkę całą w "mleczykach" popatrzy to aż cieplej na serduchu się robi :)




Rzutem na taśmę udało mi się także załapać na cykliczne wyzwanie u Modraka MARZY MI SIĘ...pierwszy temat to "Romantyczne kolacja we dwoje" ...ponieważ ostatnio niewiele takich chwil czy chociażby sposobności na takową kolację trzeba się będzie zmobilizować i faktycznie taką przygotować :) z wiadomych względów w zaciszu swoich czterech kątów :) a jak kolacja to jakiś przepis...a jak przepis to w nowym, specjalnie na ta okazję przygotowanym romantycznym przepiśniku...




Beatka natomiast od jakiegoś czasu przywołuje wiosnę...nieco ponad miesiąc zostało do tej pory roku, więc myślę, że pomału zima może odstępować na rzecz tej pory roku...dzień coraz dłuższy, jaśniejszy...czasami już zza chmur wyjrzy słońce...
A oto moja pracka na wyzwanie u Beatki "W oczekiwaniu na wiosnę"...


A tak poza tym wiosna zawitała na parapecie w kuchni :)


Serdecznie pozdrawiam i udanego początku tygodnia życzę! :)

21 komentarzy:

  1. o i mała biedroneczka do was przyleciała.
    czaruj, czaruj wiosnę może przybędzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prace.Oj czekam na tę wiosnę czekam:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wiosna na pudełeczkach...
    Ja też jej wyczekuję z utęsknieniem:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna, wiosna ach to Ty, śliczne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace:)I taką wiosną prawdziwą powiało:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ u Ciebie cudownie wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace przygotowałaś na wyzwania... powodzenia! A na parapecie już Masz wiosnę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tynko jak znajdujesz czas na te wszystkie wyzwania i wymianki?
    Oczywiście jak zawsze jestem pod wrażeniem. Przepiśnik taki romantyczny:) Wpisałaś już przepisy?

    Jak dobrze, że powoli robi się wszędzie wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna wiosna u Ciebie... :)) Same cuda :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana śliczne rzeczy zrobiłaś:)Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności, oczopląsu można dostać od Twoich cudowności, aż dech zapiera pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne porobiłaś prace na wyzwania :) Idzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorowo u Ciebie Tyneczko ... śliczne wiosenne wytworki z rumiankami ...
    odpiszę na maila wieczorem
    pa

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwa wiosna już jest u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwa magia kolorów... pięknie:)
    Powodzenia w wyzwaniach! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace Justynko, podlinkuj proszę swoją na moje wyzwanie pod postem wyzwaniowym u mnie, dobrze ? Bo nie ma Twojego zgłoszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w wyzwaniach! I serdeczne dzięki za głos na moją pracę :) :) :) Widzę, że i Ty lubisz biedroneczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj:))
    Tak sobie mysle dlaczego ja dopiero teraz do Ciebie dotarłam.
    Rany jakie Ty piękne rzeczy tworzysz ,jestem pod ogromnym wrażeniem.
    z przyjemnosci dodaje bloga do ulubionych i pozwole sobie zagladać
    Pozdrawiam ;) Beata

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle jestem pod wrażeniem..

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki śliczny ten wiosenny decu-komplecik :)
    Iście wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki śliczny ten wiosenny decu-komplecik :)
    Iście wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń