Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 25 lutego 2013

Coś tam dłubię...

Witajcie...w "wolnych" chwilach wciąż coś dłubię, ale ostatnio nie wszystko udaje mi się zacząć i skończyć wtedy kiedy mam ochotę coś podziałać...przyczyną tego stanu jest oczywiście moje dziecię, które potrafi zadziwiać każdego dnia! Co prawda kiedyś były noce dobre do tworzenia, ale człowiek to TYLKO człowiek i spać też czasem musi ;)
Mimo wszystko udaje się czasami coś porobić np. nieco biżutków:






 Zrobiłam tez kolczyki, które się chyba wpisują w lutowe wyzwanie w Klubie Twórczych Mam:




A tu już serca-kanapeczki dla mojego dziecięcia :) z dżemikiem swojskim...ten żółciutki z dyni jest...ale o nim poniżej...


Ostatnio szczęście się do mnie uśmiechnęło i wygrałam Candy u Moniki...oto co do mnie przywędrowało. Cieszę się niezmiernie :) bo w moim przypadku powiedzenie: "szewc bez butów chodzi" wyraźnie się sprawdza...robię mnóstwo szkatułek itp. ale sama nie mam ;) swojej własnej osobistej...tzn już mam :) i bransolety znalazły już swoje miejsce :)
A dżemik? Poezja smaku!!
PRZEPIS u MONIKI na blogu :)
Dziękuję Moniś!! 


I otrzymałam też pocieszajkę za udział w zabawie jaką organizowała Agnieszka...a wydaje się jakby to nagroda główna była...serduszko zawisło w kuchni :) i dobrze mu tam :)
Dzięki Aga za miłą niespodziankę!!


 Miłego wieczoru Wam życzę :)

16 komentarzy:

  1. Same śliczności!!!
    Gratuluję wygranej:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jakie śliczności zrobiłaś a najbadziej to ten niebieski wisior do mnie się uśmiecha:)moje kolorki:) kolczyki serduszka świetne:) kanapeczki smacznie wyglądają a prezenciki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej, a przepis na ten dzemik dyniowy to dostać można;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można oczywiście na moim blogu :))) zapraszam więc :))
      Justynko bardzo się cieszę że wygrana przypadła ci do gustu :))) a dżemik smakował i to najważniejsze :)

      Usuń
  4. Gratuluję cudownych wygranych:)
    Pięknie dłubiesz, wiesz?:) A już medalion z trzeciego zdjęcia wprost mnie zachwycił- istne cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj mi też snu potrzeba... Mam go stanowczo za mało. Biżutki piękne, no i super prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudną biżuterię stworzyłaś :) A prezenty śliczne. Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna biżuteria, gratuluję tak pięknej wygranej:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności zrobiłaś:)A i śliczności dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne naszyjniki i urocze kanapeczki

    OdpowiedzUsuń
  10. kanapki takie wiosenne i żywe. te kolory.
    ach, dżem własnej roboty. szkoda, że nie mam serca do domowych zapraw i miejsca na ich przechowywanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne "serdeczne" kanapeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. fajniutkie te serduszkowe kolczyki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Same śliczności u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten wisiorek z kluczykiem - chcę taki !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż tak dawno mnie nie było???Ale mam zaległości..kanapki wyglądają przepysznie..

    OdpowiedzUsuń