Przez krótką chwilę...

sobota, 9 lutego 2013

Królowa Śniegu

Za oknem wszystko osnute bielą śniegu...pierwszy temat cyklicznej zabawy u Wioli "BAJKOWE WYZWANIA" to Królowa Śniegu...aura sprzyjała tworzeniu w tym temacie...


 Moja interpretacja: lodowo-śnieżny zestaw biżuterii i recyklingowa puszka w barwach bieli i srebra...




A przy okazji pozostając w tych kolorach sernik ...nie dokładnie z tego PRZEPISU ale nim inspirowany (główne zmiany u mnie to brak ciasteczek Oreo-zastąpiłam zwykłymi herbatnikami, nie miałam też serka mascarpone, może dlatego nieco suchy wyszedł sernik, a na wierzchu nie bita śmietana a mleko zagęszczone...dla odrobiny zasłodzenia) :



Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Ale Ty ostatnio kusisz tymi słodkościami!!!
    Zjadłabym ten serniczek chętnie, pomimo braku maskarpone:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Królowa śniegu urocza biżuteria śnieżna ,a serniczek przepyszny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mam ochote na sernik:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten Twój sernik taaaak bardzo kusi. Pięknie wygląda. Może ja coś wymyślę na wieczór:)
    Biżuteria śliczna. Fajny pomysł na wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria jak zwykle i znowu pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach ty kuchareczko same pysznosci ... cudne bizutki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. u Was chyba nie ma dnia bez ciasta :)
    szalejesz Justynko!!

    OdpowiedzUsuń
  8. biżutki super a ciach apetycznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna biżuteria :) A takie puszki są bardzo przydatne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem... chcesz, żebysmy wszystkie porzytyły ... hihihi
    uwielbiam biel i srebro więc... cudny wytworek !
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :) Powodzenia w wyzwaniu! Miłej nocki ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, piękne prace!!A sernik pierwsza klasa!!

    OdpowiedzUsuń