Przez krótką chwilę...

sobota, 16 lutego 2013

Na czerwono...

Tak to już jest kiedy brak słońca daje o sobie znać człowiek zaczyna tęsknić za KOLOREM...zwykle o tej porze roku tęskni mi się bardziej niż zwykle, aż sama sobie się dziwię...
Zaczynam więc wprowadzać kolor wokół siebie:



 Zwykły ikeowski żyrandol za 5 zł :) ozdobiony motywem w maki prezentuje się zupełnie inaczej...i coraz więcej przedmiotów z makami i czerwienią pojawi się w kuchni (na prośbę mężusia między innymi) po zrobieniu skrzyneczki brakło mi serwetek makowych, ale już zaopatrzyłam się w ich sporą ilość, więc wkrótce dojdą nowe rzeczy :)
Żyrandol podsuwam Marioli jako pomysł w jej wyzwaniu "inspiracje mieszkaniowe" niewielki nakład finansowy i "twórczy" a efekt całkiem, całkiem :)


Na szczęście także Daria znalazła receptę na tą tęsknotę za kolorem i zaproponowała WYMIANKĘ CZERWONĄ, na którą się zapisałam :)
Moją wymiankową parą była Agnieszka, która przygotowała dla mnie takie cuda!




Za jej przyzwoleniem piękny wisior posłałam dalej :) ja niestety z tych, co to noszą tylko łańcuszek z medalikiem :)
Czekoladkę wypiłam sobie wczoraj po południu, kiedy Zosia mi usnęła a ja miałam chwilę z gorącą czekoladą i książką dla siebie tylko :) 
Masa przydasi, które ZAWSZE się przydają to już w ogóle raj dla mnie :)
Dziękuję Agniesiu!!
A oto, co ja posłałam Adze:



Ta ramka to "wieszak" na kolczyki :) a to filcowe COŚ to etui na telefon, hehe moje kolejne podejście igły i nici :) trochę biżutków w energetyzującym kolorze czerwonym, słodkości i przydasie.



Na czerwono tez kulinarnie...najukochańsza zupa, czyli barszcz ukraiński (tak bardzo tęsknię też za smakiem barszczu mojej Babci, ale wciąż moje próby są dalekie od wspomnienia jakie mam :) ale się nie poddaję)
Zapomniałam namoczyć dzień wcześniej "fasoli Jaś" więc posiłkowałam się puszkową wersją, ale to nie to samo ;)


I swojski chlebek ze swojskim dżemem truskawkowym...niestety ostatni słoik...w przyszłym roku więcej trzeba zrobić, bo będę miała wspólniczkę do kanapek z dżemem :)


 POZDRAWIAM :)
I udanej soboty życzę!!

21 komentarzy:

  1. pięknie ozdobiłaś ten żyrandol! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpieszczacie się dziewczynki!!! Piękna wymianka...
    A żyrandol bombastyczny!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale bym zjadła barszcz! no i kolejny pomysł od Ciebie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a taką kulę mam w kuchni i chyba sobię zgapię Twój pomysł, super:))

      Usuń
  4. Motyw w maki - bardzo lubię :) Mam garnki z takim motywem, które sama wybierałam. Żyrandol i skrzyneczka prezentują się pięknie !!!
    Fajne prezenty dostałaś :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny żyrandol, a maki to ulubiony motyw mojej mamy. Dla mnie też barszcz Babuni jest niedoścignionym ideałem :) poezja smaku po prostu...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasadniczo nie jestem zwolenniczką koloru czerwonego ale maki w Twoim wydaniu urzekły mnie.Dobrze chociaż raz jestem po śniadaniu zaglądając do Ciebie bo inaczej chlebek z masełkiem i dżemkiem mniam...przyprawiłby mnie o ślinotok.Co do wymianek to zawsze lubię je oglądać bo to miłe jak dwie osoby się wzajemnie obdarowują tyloma cudeńkami naraz.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach te Twoje maki... :) Widzę, że szykuje się fajna makowa kuchnia :) A wymianka jak udana :) Też lubię bardzo barszcz ukraiński, no i dżemik truskawkowy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaa... juz wiem czemu sie pytałaś u mnie na blogu... czy to jajko w maki ...
    czerwoniutko się zrobiło ... nawet czerwona zupka i czerwony dżemik... hihi
    Tynko... bardzo ładnie ozdobiłaś rzeczy i wiesz... ta czerwień podoba mi się... bardziej nie lubię jasnej czerwieni ale ten odcień jest sliczny
    miłej soboty

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wymianka i cudne prezenty:)Maki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły na dodanie sobie energii! Wymianka widać udana, bardzo fajny pomysł na ramkę na biżuterię, też mi chodzi takie coś po głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żyrandol super i widzę że wymianka udana, piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprytna zmiana nudnego zyrandolu :) Wymianka zaowocowała stworzeniem pięknych rzeczy przez obie strony :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne prezenty ale tym żyrandolem to mnie oszołomiłaś wygląda wspaniale znakomity pomysł i uwielbiam maki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prezenciki piękne:) zupk asmakowita i chlebuś z dzemem tez:) a maki pięknie się prezentuja:) też je uwielbiam:) i ich kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle fajowych rzeczy, że nie wiadomo na czym oko zawiesić:) Barszczyk - dawno nie jadłam, a lubię bardzo:) Maki sa super, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wymianka ! Jaka szkoda, że ostatnio nie mam na nie czasu. Maki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super - bardzo czerwono i bardzo energetycznie tu :D
    A swoją drogą podziwiam, jak udało się ozdobić tak delikatny lampion z I.?!

    OdpowiedzUsuń