Przez krótką chwilę...

piątek, 15 lutego 2013

"Raport" z twórczych poczynań...

Dziś kolejna odsłona  Klubu Kreatywnie Kochających Tworzyć, zabawy organizowanej przez Dianę...


Oto co powstało z tych koralików...po dodaniu łańcuszka, bigli, zapięć itp...

długaśny wisior

naszyjnik z aniołkiem i różą

kolczyki

komplecik we fioletach

komplecik w błękicie

asymetryczny naszyjnik z motylem

bransoleta z dratwy i koralików
Z ostatniej bransolety jestem chyba najbardziej zadowolona, bardzo spodobało mi się połączenie surowego sznurka z delikatną i "wytworna perłą"...na pewno pokombinuję jeszcze z takimi połączeniami :)
A teraz zmykam zajrzeć do Beatki, Kasi i Diany, zobaczyć, co one zmajstrowały z tego zestawu :)
Was też zapraszam w imieniu dziewczyn...

I ponieważ jeszcze pora śniadaniowa ;) zachęcam do wypróbowania placuszków biszkoptowych z serkiem wiejskim!! 
Pewna istota od kilku dni mi smaka na "omleciki śniadaniowe" robiła, wczoraj zerknęłam do lodówki-wszystko potrzebne mam, no bo do omlecika co potrzeba? mąkę, jajka, cukier, ale w lodówce zalegało mi jeszcze CAŁE wiaderko serka wiejskiego...tak powstały te naprawdę PROSTE a jakże SMACZNE placuszki!!
(potrzebne składniki: 3 jajka, niepełna szklanka mąki, szczypta soli, cukier waniliowy, 1/3 szklanki cukru, wiaderko serka wiejskiego, olej do smażenia, cukier puder do posypania...białka ubić, dodać cukier, cukier waniliowy następnie żółtka i mąkę...i serek wiejski-wcześniej odsączony z nadmiaru płynu ;p smażyć małe placuszki...posypać cukrem pudrem)...
Są słodkie, delikatne, puszyste i lekko kwaskowe dzięki grudkom serka...
Smacznego!!


Pozdrawiam ciepło!!


20 komentarzy:

  1. Naszyjnik z motylkiem to mój faworyt, a na placuszkowe śniadanko piszę się:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej spodobało się w błękicie oraz naszyjnik z motylem. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko takie piękne:)) i jak zwykle pyszności na koniec:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności stworzyłaś ta pierwsza zawieszka jest cudowna po prostu

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy naszyjnik cudnowny zresztą cała reszta też :)a na śniadanko smaka mi narobiłas chyba jutro będę robić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik z motylem - super, przepis chętnie wypróbuje z tym, że serek wiejski z cukrem nie bardzo mi pasuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam serniczki ...
    ale macie zapał do prac... nie nadążam za Waszymi pomysłami ... śliczne wytworki zrobiłaś !
    miłego 'łikendu '

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda i cudeńka! Ah...jedna rzecz ładniejsza od drugiej! aż nie chce się wierzyć, że to wszystko ręczna robota! z przyjemnością zaczynam obserwować twoje poczynania! pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńka:)przepis nader smakowity:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Biżuteria bardzo ładna:)
    Uczestnictwo w takim klubie jak Wasz rzeczywiście pobudza kreatywność i zmusza do czynu!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne te placuszki.
    brakuje mi niestety serka wiejskiego, ale przy następnych zakupach kupię i zrobię.
    a wiaderko, to masz na myśli to duże pól kilowe opakowanie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten fioletowy komplecik....mmm:) A wiaderko to te duże, czy może opakowanie normalne serka starczy? bo zrobiłabym w niedzielę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne biżutki :) I jak zwykle smaka mi robisz na takie pyszności :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż u mnie zapachniało placuszkami mniam:)Kochana same śliczne cudeńka zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I mi ostatnia przypadła do gustu ale reszta też fajna ! ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest na czym oko zawiesić :)i ślinka mi już cieknie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też najbardziej spodobał się sznurek i perły. Bardzo lubię takie połączenia. W swoich poduszkach łączę np worek jutowy i koronkowe serwetki. Taka surowa elegancja. A placuszki muszę wypróbować, koniecznie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale kapitalny pomysł na placuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne biżutki :) Placuszki do wypróbowania !

    OdpowiedzUsuń