Przez krótką chwilę...

niedziela, 10 lutego 2013

Twórczo nieco...

Witajcie w ten niedzielny wieczór...
Niedawno Wiola na swoim blogu ogłosiła zabawę na wzór do podobnych już istniejących, mianowicie- Towarzystwo Różnorodnej Twórczości...udało mi się załapać do "zespołu" i w ten sposób przez kolejne 4 miesiące ok.10tego będziemy na swoich blogach prezentować nasze pomysły, które zrodziły się "garści przydasi różnorodnych"...


Pierwszą przydasiową paczuszkę robiłam ja...tak wyglądały rzeczy z jakich miałyśmy COŚ stworzyć...skrawki materiału,zakładka do ozdobienia, troszkę koralików, nici, papierowe gwiazdeczki (jeszcze z przydasi od Ani), zawieszki i inne rzeczy...


Oto co udało mi się zrobić z dodatkiem owych przydasiów:


 Przy ozdobieniu świecy użyłam koralików, drucik, drewniane serduszka a także kawałek juty i karteczkę z wykrojnika...
Poniżej biżu z innych koralików:



Umęczyłam się z igłą i nitką, ale nie daję za wygraną! :) pierwsze etui na telefon, a obok zakładka decou:

Z kawałka fioletowego materiału też "uszyłam" woreczki na biżuterię :) a papierowymi gwiazdkami przyozdobiłam małe koperty papierowe:


 Aniołki przykleiłam na większe płaskie korale i zostały "aniołkami na szczęście" można je zawiesic gdziekolwiek :)


Dodałam trochę turkusowych koralików i powstał taki naszyjnik:


Nie wykorzystałam wszystkiego, zostały druciki i zawieszki niektóre...
Zabawa fajna...otrzymałam już przydasie na kolejny miesiąc...takie działania pobudzają wyobraźnię :)
Pozdrawiam Was...
Koniecznie zajrzyjcie do pozostałych dziewczyn! I zobaczcie co wyczarowała DIANA, OLA i WIOLA...

18 komentarzy:

  1. bardzo fajna zabawa, a prace ciekawe:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocieszna jest ta zabawa :) jestem ciekawa co jeszcze powstanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. Budzi wyobraźnię:)
    Najbardziej podoba mi się zielono-żółta bransoleta. Moje kolory:) No i ten naturalny sznurek. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności i takie różne rzeczy wychodzą z tego samego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię serdecznie do udziału w Cyklicznym Wyzwaniu Kwiatowym na moim blogu www.totkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak z tych samych "produktów" można stworzyć tak różna a zarazem piękne rzeczy :))?
    Cudnie wyszły :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe rzeczy stworzyłaś, ozdoba świecy rewelacyjna no i te aniołki na szczęście ale super

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zabawa! Ale ostatni naszyjnik to mój klimat:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wszystko wykorzystałaś, super prace !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zabawa :) Super rzeczy wykombinowałaś z tych przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne cudeńka stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. same ślicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ozdobiłaś świecę, a wisiorki z aniołkami też bardzo fajne i masz anioła stróża już przy sobie :)
    Paczuszka z dzwoneczkami doszła i radość moja była wielkaaaaaaa !!! Dziękuję bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatni naszyjnik jest super...kocham kolor turkusowy!!!! zapraszam do mnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne pomysły ...
    ostatnio przechodzę etap... nic mi się nie chce ... hehe
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie Twoje prace są cudne!!!jestem pod wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń