Przez krótką chwilę...

piątek, 15 marca 2013

małe WIELKIE szczęście...

Post o takim tytule już był...
ponad rok temu, kiedy urodziła się Zosia...

Dzisiaj ponownie mogę taki napisać...
Zosia została starszą siostrą, a ja ponownie mamą :)

małe a WIELKIE szczęście - Antoś urodził się 11 marca :)

Miłość, którą można zamknąć w uścisku dłoni...w bliskości...w zapachu słodkiego ciałka... w utuleniu...


Od środy jesteśmy już w domku...
Strasznie mi przez te dni brakowało Zosi...nawet nie wiedziałam JAK BARDZO, dopóki nie weszłam do domu i jej nie zobaczyłam!! Wzruszyłam się tak jak dawno nie miałam!! NIESAMOWITE!!!
A przez te niespełna 3 dni ONA się tak strasznie zmieniła!!
Byłam ciekawa jej reakcji na "dzidzi"...już w czasie ciąży pokazywałam jej brzuszek i mówiłam, że tu jest "dzidzi"(podchodziła do brzucha czasami się tuliła, najczęściej jednak swoim "inżynierskim" dotykiem sprawdzała czy z "dzidzi" ok)
 i wiecie co zrobiła jak nas zobaczyła? Piszczała z radości i krzyczała "dzidzi dzidzi" i paluszkiem sprawdzała czy Antoś ma nosek i oczko ;p...potem nawet buziakami go obdarowała...a całuśna strasznie nie jest jakoś, tym bardziej mnie to cieszy :) Kiedy Antoś leży w łóżeczku Zosia podchodzi do niego, wspina się na palcach, żeby go lepiej widzieć...
A oto i starsza siostra :)

Nie ma między nimi sporej różnicy wieku, raptem 14 miesięcy...taka była nasza decyzja z Mężem, że im wcześniej tym lepiej...Zosia jeszcze nie wie co to zazdrość a jej szczere reakcje, pełne radości i ekscytacji są po prostu cudowne!
Oj rozpisałam się...
Ale to dlatego, że rodzeństwo się zsynchronizowało, Antosia nakarmiłam i poszedł spać i Zosia też na popołudniową drzemkę...

Pomalutku ustalimy swój nowy rytm...

Pozdrawiam Was ciepło pomimo chłodu, mrozu i śniegu :) :)


46 komentarzy:

  1. kochana nie ma nic wspanialszego od takiej małej kruszynki to taki mały cud:) jeszcze raz gratuluje ci kochana:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!!!!
    Cieszę się razem z Wami:)))
    Antoś - to imię mojego taty...wszyscy wołają na niego Tolek...Ucałuj Antosia w malutką piętkę a dla Zosi cmok w policzek ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! Niech maluszek zdrowo rośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! to prawda, że nie ma większej radości niz dzieci:) Zawsze będę uważać, że sa moim największym osiągnięciem i wyzwaniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję! Zdrowia życzę dla całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje kochana, całusy i uściski dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję po stokroć! Czuć jaka jesteś szczęśliwa :)) powodzenia!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje :) mamy córki w podobnym wieku, moja Zuzia też ma 14 miesięcy no prawie 15 :) siostre ma ale dużo starszą :) ale fajnie że taka mała różnica będa razem dorastac :) Pozdrawkam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. super! ależ się cieszę! brawo Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję serdecznie :)
    Niech Ci parka rośnie zdrowo ... pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego Wam życzę. Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ,starsza siostra zuch,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Starsza siostra taka malutka...
    Gratuluję synka i dużo rodzinnego szczęścia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! też miałam synów rok po roku, bardzo sobie chwalę taką decyzję, wychowali się razem, gotowałam jedne zupki, prałam jedne pieluchy i szybko wyrosłam z dzieci; teraz to dorośli ludzie, czasami bywało ciężko, ale warto było pomęczyć się; serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje oficjalne, maila już pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justyś.... cudowna nowina - gratuluję synusia !!!!
    tak się zastanawiałam czy ... już po wszystkim...
    cieszę się, że jesteś w domciu z dzieciaczkami ... mam nadzieję, że czasu Ci nie zabraknie na odwiedzanie nas na blogach
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Starsza siostra troszkę śmieszne, ale prawdziwe [nie dawaj się dla brata] uściski i wszystkiego naj, naj naj pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje Justynko!!! :)) Fajną masz teraz rodzinkę, starsza siostra będzie się opiekować małym braciszkiem :) Czuć jakie bije od Ciebie ciepło i radość :) Powiem Ci po cichu, że ja tez już bym, chciała drugie, ale niestety z różnych względów jeszcze nie mogę sobie teraz na to pozwolić. Jeszcze raz serdecznie gratuluję kochana :) Buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje gratulacje! życzę pomyślności całej rodzince, Antosiowi zdrowia, Tobie i małżowi - siły i cierpliwości, a Zosi, żeby zawsze tak się cieszyła z posiadania brata jak teraz :)
    mój brat też jest starszy o 14 miesięcy i to podobno (jeśli wierzyć rodzinie) bardzo przyspieszyło mój intelektualny rozwój ;) poza tym zawsze dobrze mieć się z kim bawić (dzięki czemu rodzice mają chwilę świętego spokoju ;)))
    Pozdrawiam!

    PS. to teraz pewnie rzadziej będą się u Ciebie pojawiać nowe posty... ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje!!!!!!!! Cudowną nowinę Nam obwieściłaś :) Odpuść sobie teraz blogowanie, ciesz się każdą chwilą z dziećmi, to cudowne chwile, dla których poświęcić warto wszystko. Ściskam Was mocno ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :))) Takie maleństwo to prawdziwy cud i dopełnienie szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!!!
    Dużo szczęścia dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochani jeszcze raz gratulacje, Zosia zachowała się jak na starszą siostrę przystało, ależ ona wyrosła, kiedy to się stało?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje !!! Cierpliwości i morza miłości :) Dużo rozsądku, wyczucia i wszystkiego naj... :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje Justynko:)Buziaczki dla maluszków.Ściskam Was mocno:))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już ci gratulowałam ale jeszcze raz to zrobię :) Zdrówka dla waszej czwóry :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojejku, jaka słodziutka rączka:))) Gratuluję raz jeszcze i zdrówka, przede wszystkim, Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. A przez 9 mc o Antosiu cicho sza:)
    Cudownie, że jesteście już razem. Zosia będzie wspaniałą starszą siostrą.
    Pozdrawiam całą rodzinkę ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze..od kilku dni zbierałam się, żeby napisać do Ciebie maila z zapytaniem kiedy termin, bo wydawało mi się, że to jakoś w tym miesiącu..a tu proszę...strasznie się cieszę, że to już:) Gratulacje i wszystkiego najlepszego dla Antosia, a dla Zosi buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! :) Uroczy ten post. I urocza starsza siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała Rodzinko - wszystkiego NAJ ;-))

    OdpowiedzUsuń
  32. jeszcze raz gratuluję całego tego słodkiego szczęścia które Cię spotkało:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję podwójnego szczęścia...niech rosną i zdrowo .... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję i życzę Wam wszystkim zdrówka.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Często zaglądam do Ciebie ale nie spodziewałam się takiej nowiny.
    Gratuluję bardzo gorąco i życzę wszystkiego najlepszego
    dla całej Twojej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje moje wielkie i szczere :)
    Oby maluszek rozwijał się zdrowo i nurzał się w miłości do i od starszej siostry, oraz oczywiście rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  37. z całego serca Ci gratuluję Synusia, gdybym nie wiedziała, pomyślałabym, że tak "mimochodem" się pojawił, pomiędzy dekupażem a biżutkami:) Niech się zdrowo chowa ta Wielka Mała Radość:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje :) Życzę zdrowia i samych dni radości dla Antosia i by ta miłość z Zosia trwała już na zawsze :D
    Pozdrawiam Kochana

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję obu skarbów :)
    Przypomniało mi się jak wracając do domu z maleństwem , te wpatrzone ślepka w nas , obsiadywanie z każdej strony maleństwa , ciekawość , radość , zaciekawienie i czasem strach , żeby tylko nic takiej okruszynce nie zrobić złego, a mi się wudawało , ze przez te 3 dni dzieciaki tak urosły , takie już duże , inne...a tu takie maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. również gratuluję synka, życzę zdrówka obu maleństwom a Mamie życzę
    dużo siły,cierpliwości i też zdrówka ;
    dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam w miarę możliwości

    OdpowiedzUsuń
  41. Odzyskałam dostęp do "świata" i zaraz lecę zajrzeć co u ciebie i co widzę?!?!?!
    Ogromne gratulacje dla wspaniałej mamusi i starszej siostry i dzielnego tatusia!!! Antoś - imię przepiękne :*

    OdpowiedzUsuń