Przez krótką chwilę...

sobota, 16 marca 2013

Marzy mi się...

Moje marzenia się spełniają...niektóre szybciej, inne jeszcze są w trakcie SPEŁNIANIA...spełniają się chyba dlatego, że poza tym, że marzę...działam w kierunku ich urzeczywistniania...spełniania...

Marzy mi się...to także cykl wyzwań u Modrak...tym razem pt. "Marzy mi się zachód słońca"
Oto moja interpretacja...oczywiście na szybko zrealizowana z wiadomych względów ;p



I wczoraj minął termin kiedy przedstawiamy prace w Klubie Kreatywnych Kochających Tworzyc u Diany...
 Oto koraliki, które tym razem przesłała Kasia...i to co z nich powstało:






 Zapraszam Was do pozostałych dziewczyn KASI, DIANY i BEATKI zerknąc, co im z tego zestawu koralików udało się stworzyc...

I jeszcze rzutem na taśmę na Wyzwanie Bajkowe u Wioli "Kot w butach" na przyborniku na kredki (oczywiście recykling po puszce z brzoskwiń a rysunek z klocków :) )...





Pozdrawiam ciepło i spokojnej nocy życzę :)

17 komentarzy:

  1. Kochana- przede wszystkim serdecznie gratuluję, bo jeszcze nie miałam okazji:)
    Kiedy Ty miałąś czas stworzyć takie cudowności?:) Tym bardziej podziwiam:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że będzie Cię teraz mniej ale widzę, ze się myliłam:))) jak ty to wszystko godzisz???
    A prace śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną biżuterię stworzyłaś:) Pozdrawiam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowita pszczółka jestes.Super bizutki:) Tulam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że funkcjonujesz Justyś ... tak jakby sie nic nie stało ... hihi
    to dobrze
    buziaczki synusiowi

    OdpowiedzUsuń
  6. Witać, że tęsknisz za morzem :D piękne i takie z nitką wakacyjnego słoneczka, pozdrawiam serdecznie i ściskam,

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też się marzą takie zachody słońca ..ale narazie zadowoliłam się oglądaniem Twojej cudnej biżutki...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne błękitne biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, Antoś chyba dużo śpi, że możesz jeszcze takie cudeńka tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana śliczności zrobiłaś:)Oj a taki zachód cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te niebieskości!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim Candy
    T.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne błękitności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny zachód słońca , a i kreatywność piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę twórcza mamuśka z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana..dajesz radę...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna gronkowa bransoletka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna gronkowa bransoletka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń