Przez krótką chwilę...

czwartek, 28 marca 2013

przedświątecznie...roboczo...ścinkowo

Dziś na chwilkę tylko...
Zapisałam się u Diany na "ścinkozabawę"...


co z niej wyniknie? Nie wiem, ale lubię wyzwania, a wiecie, że trudnością nie lada jeszcze jest dla mnie posługiwanie się igłą i nitką...nie mówiąc o maszynie do szycia!! Totalnie pierwsze kroki w technice szyciowej stawiam, dlatego potrzebna mi była dodatkowa motywacja...a że bardzo lubię wszelakiej maści twory recyklingowe, długo się nie zastanwiałam nad przyłączeniem do ekipy ścinkowej  :)
Tak się przedstawiają moje ścinki: 


Dziś znowu poczułam WIOSNĘ...słońce świeciło...ptaki słyszałam! O krakowskim powietrzu trudno powiedzieć, że czyste...że świeże ;) ale cóż...na spacer z dziećmi się wybraliśmy do Sanktuarium Łagiewnickiego...  

UWIELBIAM WIELKANOC!!

Od kilku dni przychodzi pan listonosz z kopertami i paczuszkami do nas...cudeńka takie podostawaliśmy od WAS, że hej!...ale wszystkim pochwalę się już po Świętach :) Póki co bardzo dziękuję za pamięć...ja niestety nie zdążyłam dla wszystkich dla których bym chciała przygotować chociażby kartki...

...ale żeby Wam nieco uprzyjemnić ten wieczór częstujcie się...jeszcze ciepłe...niedawno wyciągnięte z piekarnika...


Do zobaczenia...

17 komentarzy:

  1. nazbierało ci się ścineczków:) u mnie też dzisiaj słoneczko i nawet +4 było także spacerek był:) a drozdzówki pycha poczęstuje się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana że ty masz jeszcze na to wszystko czas ?? Szok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same pyszności ... wesolutkich świat pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ,że się zmotywowałaś tak jak i ja ścinkowo..ja już dzisiaj nawet nie miałam ani siły ani ochoty wychylać nosa z domu po tym jak przez ostatnie dwa dni przemarzłam brrr a jutro znów ponoć ma śnieżek sypnąć....

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym roku jakoś nie ' biorą ' mnie święta ...
    a jak mają brać skoro np. tera 8 na minusie ...
    ze skrawków materiału na pewno wyczarujesz coś fajnego !

    OdpowiedzUsuń
  6. obśliniłam się na widok drożdżówek!
    bomba!
    prawdziwa bomba!
    nie potrafię wyrazić swojego zachwytu nad nimi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wyglądają te ciasteczka:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie apetyczne te bułeczki :) mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym taką drożdżówkę zjadła:) Wiesz o tym:)
    Ciekawa jestem co powstanie ze ścinków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem co zrobisz z tych ścinków:)
    Ciasteczka wyglądają przepysznie...
    Radosnych Świąt Ci życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielki Piątek - post - a tu kuszą takimi wypiekami... Jutro wpadnę na okruszki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe co Ci wyjdzie z tych ścinków?:) Drożdżówki, to jak zapach lata i to z truskawkami.....pycha! Wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez śnieżyce zasuwając się przebija siny zając
    Za nim jajo dzielnie pędzi choć zimówki ktoś mu zwędził,
    Pewnie wina to baranka bo od rana jest na sankach!
    Gdzieś widziano Mikołaja to są WIELKANOCNE JAJA
    Wesołych świąt życzy Diana

    OdpowiedzUsuń
  14. Chwil miłych, wesołych, kolorowych w te Święta życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śnieg nam wszystkim popsuł szyki , przykrył
    jajka i koszyki a kurczaczkom zmarzły nóżki , więc
    się tulą do rzeżuszki , lecz chodź śnieg nam pada w święta
    i pogoda taka wstrętna my święconym się
    dzielimy i radości Wam życzymy !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Radosnego Alleluja życzę!!!!Niech świeta Wam przebiegną w spokoju i z najbliższymi!!!!No i mam zaległości szczerze gratuluje Syna!!!!haha ale numer mój mężus też z tego dnia...to będzie fajny chłopak!!!Pozdrawiam Cie serdecznie!!!!:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przestajesz mnie zadziwiać..

    OdpowiedzUsuń