Przez krótką chwilę...

niedziela, 24 marca 2013

Słońce już jest...wiosnę czuję!

Do tego dziś Niedziela Palmowa...nasza palemka już poświęcona...A skoro już tak jest czas pomyśleć o dekoracjach świątecznych...takich ekspresowych...bo czasu niewiele na przygotowania (najważniejsze przygotowania jak zawsze dokonują się W NAS SAMYCH!!! :) ) jedynie krótka chwila podczas drzemki maluchów - o ile się siostrzyczka z braciszkiem umówią na jednoczesne spanie :) bo jak nie to na zmianę jestem raz przy jednym raz przy drugim...
Ale ustawienie kilku jajeczek od Was...przy ukochanych białych tulipankach od Mężusia...zajmuje sekundę! A od razu radośniej i wiosennie się robi...pomimo bieli za oknem :)



 Kolejna porcja kartek, które w poniedziałek ruszą w świat...mam nadzieję, że dotrą na święta (???)








Udało mi się też zrobić coś na wyzwanie u Modrak MARZY MI SIĘ... "Weekend w SPA"
Mój "pseudo-hafcik" i decou pojemniczek na przybory i kosmetyki do "domowego SPA" :)


oj marzy mi się...naprawdę marzy mi się...nie musi być weekend i nie musi być w SPA...wystarczyłaby godzinna kąpiel w wannie pełnej piany z dobrą książką i mrożoną kawką :)
Tymczasem....



Pojemniczek - mini drewniana balijka w Boże Narodzenie była "doniczką" na wieniec adwentowy, przeszła metamorfozę i trafi do łazienki...

A teraz prośba i apel do Was: nie wyrzucajcie nakrętek...możecie je przesłać Izie...więcej informacji na ten temat TUTAJ
http://szycieisabell.blogspot.com/2013/03/zakrecona-akcja-dla-nadii.html

I na zakończenie dla wszystkich którzy przebrnęli przez tego tasiemca...
Na szybko wczoraj "ukręcone" muffinki kakaowo-malinowe...i INKA oczywiście...


POZDRAWIAM...

Wypatrujcie wiosny! 

15 komentarzy:

  1. ale s;wiatecznie i wiosennie u ciebie się robi :) karteczki super a mufinka smakowicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się kartki z tekturą falistą, takie naturalne.
    Jak lubimy! U Was wiosennie, radośnie i tak świątecznie:)

    Ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki!!! Kiedy Ty to wszystko robisz???
    I ta mufinka...

    OdpowiedzUsuń
  4. i co z tego Justyś, że słonecznie jak i mrozi konkretnie...
    ja niestety karteczek nie zrobiłam więc muszę kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Och ! Jak pięknie u Ciebie !!! Widać, że święta tuż, tuż, a z nimi wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki :) ja korzystam z tych, co Sylwia zrobi. Prezenty śliczniutkie. Za muffinkę dziękuję, smakuje wybornie :)))
    Całuski dla maluszków, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach ja miałam w tym roku powysyłąc multum recznie malowanych kartek no i nic nie zdązyłam namalowac .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne karteczki ale babeczka mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna wiosna, nie do końca ... hihi :D
    Domowe spa wyszło świetnie :)
    Motyw lawendy zawsze na czasie .
    Zakręteczki zbieram już dla innej chorej duszyczki, ale mam nadzieję, że apel dojdzie do innych :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Tynka kiedy ty to wszystko robisz? Jak znajdujesz czas? Musisz byc super zorganizowana. Jestem pelna podziwu. Ten pojemniczek z lawenda bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki i pojemnik :) Fafcik tez Ci fajnie wyszedł ;) A ta babeczka wygląda po prostu bosko! :p Podziwiam Cię - przy dwójce małych dzieci tyle zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja zaczęłam robić muffinki, w końcu kupiłam foremkę i teraz szaleję :)
    świetna sprawa z nimi, szybkie, proste w wykonaniu, zawsze wychodzą, smaczne i podzielne, paradne również. rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki. A mufinka wygląda...mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pełna podziwu dla Twojej organizacji czasowej...Maluch w domu a Ty tyle rzeczy ogarniasz...:)))Co do nakrętek to pomimo,że Maja odeszła ja zbieram je nadal bo wiem ,że zawsze może to komuś pomóc i nie pomyliłam się :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki..do akcji razem z Zosią się włączamy:)

    OdpowiedzUsuń