Przez krótką chwilę...

sobota, 2 marca 2013

Zaprosiłam dziś wiosnę do siebie...

Marzec jest już dla mnie niewątpliwie miesiącem wiosennym...wczesnowiosennym, ale jednak! Czekamy pełne 3 tygodnie, by móc powiedzieć WIOSNO WITAJ... ja ją poczułam już przedwczoraj...kiedy promienie słońca mnie obudziły o poranku, podobnie i dzisiaj...słońce...cieplejszy wiatr...nieśmiały świergot ptaków...

Zaprosiłam więc wiosnę do siebie...



Posiałam rzeżuchę, postawiłam na parapecie kuchennym...pieski zjadły ;) nie poczekały nawet aż zacznie kiełkować...

Podziałałam coś w decou...przedmioty trafiły do nowych właścicielek więc mogę pokazać:



Ostatnio przypomniałam sobie o pysznych ciasteczkach owsianych jakie przyniosła mi kiedyś koleżanka...ale przepis zgubiłam, więc zaczęłam poszukiwania jakiegoś zastępczego przepisu na owsiane ciacha...w wyborze pomogła mi Monika (dziękuję) obie mamy zamiłowanie do improwizowania w kuchni...tak było i z tym przepisem...do podstawowych składników dodałam szklankę płatków (pół na pół owsianych i żytnich, a następnie w płatkach obtaczałam tez ciastka przed położeniem na blachę)...zamiast rodzynek, których nie miałam "na stanie" dodałam suszone śliwki, zamiast tych rodzajów czekolad różnych tylko pół tabliczki dobrej GORZKIEJ czekolady posiekanej...następnym razem zmniejszę jedynie ilość sody, bo się czuję za bardzo...a CIASTKA OBŁĘDNIE SMACZNE! Sama sobie się dziwiłam, bo ze mnie to ciasteczkowy potwór, ale po zjedzeniu jednego zasyciłam głód na COŚ słodkiego!
Ale dziś koleżanka ponownie wysłała mi przepis na jej ciastka, więc wkrótce je zrobię :) zupełnie inne w smaku niż te prezentowane poniżej.
Obok  czekoladowo-owsianych - "cukierki" według przepisu mojej Babci...na pewno znacie i robicie...smak dzieciństwa...mmm




Tym słodkim akcentem życzę Wam udanego sobotniego już PRAWIE wiosennego popołudnia!


POZDRAWIAM

22 komentarze:

  1. ale mi smaka narobiłąś tymi ciasteczkami:) dzisiaj też będę robic dziękuje za przepis:) a i u mni ewiosna zawitałą wiosenne porządki zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też wiosenne słoneczko świeci :) Prace decu cudne :) Ciasteczka apetycznie wyglądają. Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, u Ciebie jak zwykle smakowicie!!! Kusisz tymi wszystkimi słodkościami...
    Kwiatuszki iście wiosenne:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas dzisiaj też zaświeciło słoneczko i od razu więcej energii w człowieku:) Ja ostatnio z chłopakami też wróciłam do smaków z dzieciństwa i zrobiliśmy szyszki z ryżu preparowanego.... mmmm pychotka:) Takie owsiane ciasteczka też kiedyś robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas słońce, kupiłam bukiet tulipanów i na okna kwiaty az weselej jest;)cudeńka Justyna zrobiłaś;)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie przyszła wiosna :) Twoje decoupage są cudowne! Przepis brzmi i wyglada smakowicie :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis Babci Stasi jakby znajomy hehe toż to moje "kumpeciki" :) ja dodaję jeszcze rodzynki :) pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też od wczoraj pięknie świeci słoneczko :)) Piękne decoupage zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. och i ja wczoraj poczułam wiosnę.
    pięknie było.
    dziś niestety pochmurnie, ale naładowana optymistycznie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na moje Candy:)pozdrawiam;)
    http://paulamyart.blogspot.com/2013/03/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różany komplecik wspaniały a wiosny u mnie nie ma tylko -5

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspanialy komplecik!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny różany komplecik. Dziekuję za życzenia i prezencik urodzinowo-imieninowy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dobrze, że przypomniałaś mi te ciasteczka ! Obowiązkowo do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy zrobiłaś, a ciasteczka wyglądają apetycznie chyba muszę wypróbować przepis. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesyłam najserdeczniejsze życzenia urodzinowe i Sylwia również. Niech Cię szczęście prowadzi przez życie :))) Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpaść do Ciebie = zgłodnieć. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten komplecik, taki ciepły i kolorowy , a na urodziny wybierz sama spośród tego co wokół Ciebie jest pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  20. Tynko kochana... doszła moja przesyłka ????
    bo coś mi nie chce pokazywać na wyszukiwarce ...
    cudniste decupagki

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj była wiosna, była..u mnie też, ale niestety sobie poszła...za to śniegu nawiało po kolana..

    OdpowiedzUsuń