Przez krótką chwilę...

wtorek, 30 kwietnia 2013

Kto tyle wytrzyma?

Witajcie po dłuuuugiej przerwie...
Spowodowana ona jest przeprowadzką w miejsce, gdzie zasięg sieci wszelakich jest prawie żaden!
...ale to się da wytrzymać...przerwa od internetu jak najbardziej wskazana...
...od Was przerwa to już gorsza sprawa...tęskni się, co zapewne jest już syndromem uzależnienia...
W związku z bardzo wolnym ładowaniem się stron (o ile w ogóle udaje się je załadować) przepraszam za brak podlinkowania zdjęć...a jestem do tyłu z tyloma rzeczami, że nie wiem od czego zacząć...
Może od zaległych prezencików imieninowych?
Dziękuję raz jeszcze wszystkim dziewczynom za te niespodzianki...a tak się prezentowały...

od Tereski

od Ani Olko

od Eluni

od Justynki (jazz) i Jej córek

od Danusi

od Gosieńki
od Diany
od Diany
 
od Bożenki

od Bożenki

 
od Cohenny


od Beatki

od Beatki
od Wioli
od Wioli

...wszystkie śliczności otrzymałam w ramach zabawy "Kartka na imieniny" organizowanej przez Tereskę :)
Nie na wszystkich zdjęciach słodkości się załapały...
Serdecznie dziękuję!!

Wytrzymał ktoś przebrnięcie przez te wszystkie zdjęcia?
Jeśli tak, to się cieszę i zapraszam na niespodziankę ode mnie, ponieważ szczęścia nie można zatrzymywać postanowiłam się nim podzielić...Kilka wpisów wcześniej zapraszałam do zabawy "podaj dalej" zgłosiła się tylko Elunia...ale ponieważ chciałabym być fair wobec zasad zabawy zrobię niespodziankę dla jeszcze 3 osób, które będą zwolnione z kontynuowania zabawy...Ela jeśli zechce pociągnie ją dalej :) 
Ponadto zapraszam na ekspresową rozdawajkę w kolorach wiosny (żółty jak słońce, zielony jak trawa i liście i niebieski-jak błękitne niebo!! ):) nie ma żadnego bannerka, a żeby wziąć udział proszę tylko o komentarz z uzasadnieniem wyboru koloru...wśród komentujących wylosuję kogoś i przygotuję prezencik w wybranym przez osobę/y kolorze :)
Zapraszam :) zapisy do soboty 4 maja do północy...potem proszę o chwilę cierpliwości...z uwagi na strasznie wolno działający internet ;)
Kolejny wpis będzie z zaległościami z zabaw u Diany (KKKT i Ścinkozabawa) oraz u Wioli(TRT)...sporo rzeczy powstało :)
Pozdrawiam ciepło...



a tak prezentowały się fiołki zerwane sprzed domu i pyszne pozostałości ciastek-orzeszków moich ulubionych(prawie wszystkie ciasta i ciastka robiła moja mama) weselnych mojego brata i bratowej :) (tak tak-wesele było cudne!! Zosia i Antoś dali się rodzicom wybawić)

 
 

16 komentarzy:

  1. Juz z niecierpliwością czekałam kiedy się pojawisz;) tak się cieszę, przebrnęłam przez wszystko, prezenty piękne,liczy się pamięć i dobre słowo!
    zapisuje się na rozdawajkę;)
    barwa żółtego promień, nadziei, szczęścia i radość dnia, to moc koloru sprawia że codziennie rano chce nam się wstać by zobaczyć jak wschodzi słońce....

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, już się nie mogłam doczekać, kiedy coś nareszcie pokażesz:)) Prezenciki cudne!Jasne, że jestem chętna na rozdawajkę:) może zielony? kolor nadziei i mojej kuchni:)) Zapraszam również na moje candy, mam nadzieję, że stronka jakoś Ci się załaduje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Justynko! Nareszcie jesteś :) Ja też jestem chętna na rozdawajkę. Kolor niebieski, bo marzę ciągle o niebieskich migdałach :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ,że zaraz wracasz ;)))Prezenty fajne mam nadzieję,że córuni biedronka się spodobała co ?
    Chętnie się zgłoszę na rozdawajkę
    ja ostatnio kocham fiolety może dostałam na tym punkcie jakiegoś fioła !!!?!!! hihi :D kOCHAM fiołki i lawendę , fioletowe bratki, ostatnio nawet herbatki piję z kwiatków :)))
    to pozDrawiaM i uściski na dłłłługi wekendzik !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj po długiej przerwie w wirtualnym świecie:)))
    Taka przerwa od internetu to by i mnie się przydała, ale do bloga bym tęskniła jak Ty. Widać, ze na nudę nie mogłaś tym czasie narzekać. Kartki z prezentami cudne i dla oka miłe, no i to wesele...
    A na rozdawajkę i ja sie piszę a kolorek wybieram niebieski, bo marzy mi sie bezchmurne niebo, a od paru dni u nas pochmurno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Justynko :)
    Dobrze że już jesteś, internetem się nie przejmuj ;) Prezenty cudne :)
    Na orzeszki patrzę...i nie mogę się napatrzyć...mniam
    Na rozdawajkę oczywiście się zapisuję, a kolorek wybieram zielony...bo jeszcze mi miało tego koloru po zimie ;)
    Pozdrawiam serdecznie, buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj kochana :) Piękne prezenciki dostałaś :) Fajnie, że dzieci dały się Wam wybawić na weselu :)) Zapisuję się na zabawę i wybieram niebieski, bo tęsknię za wypoczynkiem nad błękitną wodą, szumem fal i odgłosami ptaków latającymi na tle niebieskiego nieba... Ach.. rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że już jesteś. U mnie też dzieje się i rzadko zaglądam. Chciałabym tyle napisać a czasu brak. Mój ulubiony kolor to oczywiście zielony (tak mi się podobają zielone kafle, że niewiem czy takiej kuchni nie postawimy;) Orzeszki uwielbiam ostatnio masę robiłam z Nesquika-niebo w gębie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kochana:)Ja też już tęskniłam i tak myślałam czemu Cię nie ma::)Same cudeńka dostałaś:)Kochana kolor zielony:)Od kąd pamiętam to jeden z moich ulubionych kolorków:)Czemu tak naprawdę sama nie wiem po prostu podoba mi się w każdym odcieniu:)Może budzącej się przyrody do życia:)Pozdrawiam i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się chętnie zapiszę do zabawy :) wybieram kolor żółty a wybrałam go z przekory bo zielony był moim ulubionym (obsesyjnie) kolorem przez ponad 10 lat, niebieski jest moim aktualnym ulubionym kolorem, choć staram się nie świrować ;) natomiast żółty nigdy mnie miał w moim sercu szczególnego miejsca a to oznacza, że jeszcze wszystko przed nim :) poza tym wyczytałam, że to modny kolor tej wiosny. No i jeszcze pokój mam pomalowany na żółto i dziergam żółty swejterek więc właściwie czemu by nie wybrać żółtego? Żółtego jak żonkile i kaczeńce, jak mlecze i jak te małe pospolite kwiatuszki zwijające się na wieczór :)
    Pozdrawiam i życzę szybszego łącza ze światem :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. nareszcie coś napisałaś:) już mi się za tobą tęskni:)
    a co do zabawy to ja chętnie się zapiszę hm moim ulubionym kolorkiem jest niebieski jak niebo jak morze wszystko prawie u mnie w tym kolorze:) zresztą sama wiesz :) że go po prostu uwielbiam :) moje kochanie mówi że pasuje mi do koloru oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękności dostałaś ! Fajnie, że już jesteś :) Orzeszki wyglądają pysznie. Zapiszę się na rozdawajkę oczywiście ze wskazaniem na niebieski :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, jeszcze uzasadnienie niebieskiego. Może "oprócz błękitnego nieba nic mi dzisiaj nie potrzeba" ?

      Usuń
  13. Czytam komentarze i te co się zaczynały od Twojego imienia myślałam że to do mnie ;P
    Kartki wyglądają imponująco. Wszyscy się postarali :D
    Na rozdawajkę się zapisuje w kolorze słońca ją poproszę :))
    Nawet jeśli internet byłby powolny jak ślimak to my tutaj zawsze na Ciebie czekamy :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenciki dostałaś !!
    Jeśli można to i ja dołączę do rozdawajki i kolor wybieram zieleń z pomarańczą - tak jakoś wiosennie mi się kojarzy i jakoś te kolory przypominają mi wiosenne klimaty :)
    Udanej majówki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na rozdawajkę, to i ja chętna jestem i wybieram niebieski..czemu?Bo ostatnio to ulubiony kolor mojej Zosieńki:)

    OdpowiedzUsuń