Przez krótką chwilę...

czwartek, 4 kwietnia 2013

Nowości-zaległości


Święta minęły zaskakująco szybko! Pogoda nie sprzyjała rodzinnym spacerom, ale udało się nam w sobotę między zamiecią śnieżną a deszczem wyjść z dzieciaczkami...Zosia z tatusiem oczywiście była święcić koszyczek...a reszta zimowo-świątecznych dni w domu...przy pysznościach...ze słodkości: babka cytrynowa i pascha...jeśli ktoś chciałby przepis prześlę na maila...polecam oba, moja Przyjaciółka pozwoliła rozpowszechniać :)






Natomiast w  Klubie Twórczych Mam wzięłam udział w wymiance Wielkanocnej dla Dzieciaków :)
Moją parką była Ania, przesympatyczna, pozytywna i twórcza osóbka, mama dwóch dziewczyn Marty i Oli...co robią, tworzą i jakie niesamowite pomysły mają możecie zobaczyć TU
Oto jakimi prezentami zostaliśmy z Zosią i Antosiem zasypani przez Anię!!! 



Zosi bardzo przypadła LALA do gustu :) tuliła ją niemal tak jakby chciała już Antosia tulić :)




 Myślę, że poszewkami na podusie Zosia podzieli się z braciszkiem :)


I zestaw kuchennych podkładek dla małej gospodyni :)
Oraz cała masa pięknych rzeczy dla nas do domu: wrzosowa roletka do łazienki (CUDO!), kuchenne podkładki, duże serwety...




I zestaw dla małego mężczyzny  Antosia :)


SERDECZNIE DZIĘKUJEMY, wszystko nam się bardzo bardzo podoba...cieszę się też, że mogłam Cię Aniu poznać...

To co ja przygotowałam dla dziewczyn skromnie wygląda, ale zapewniały mnie, że wszystkie 3 zadowolone...cieszę się, bo z sercem robione :)

 Dla Oli:


 Dla Marty:


 Dla dziewczyn:


Dla Ani:


Mam jeszcze mnóstwo innych zaległości, ale to już innym razem...przed świętami i po świętach listonosz codziennie przynosił różne koperty i paczuszki...bardzo dziękuję za te wyrazy pamięci, karteczki i upominki śliczne...niedługo pokażę żeby przedłużyć nieco ten świąteczny okres...

POZDRAWIAM ciepło wytrwałych, którzy przebili się przez wszystkie zdjęcia :)

16 komentarzy:

  1. ciasto jak zawsze pysznie wygląda a prezenciki cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna wymianka:) tylko pozazdrościć:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się przebiłam...wszycho urocze!!!!:)A Ty to chyba uwielbiasz piec ciacha...???:)Pozdrawiam ciplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. same ślicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka prezentowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy dostałaś. Zajączek spisał się na medal:) I Twoje prace piekne. Tak się zastanawiam czy masz zdolność rozciągania doby, małe dzieci i tyle prac, kiedy Ty znajdujesz na to czas???
    Dzisiaj dostałam kartkę z życzeniami na Święta od Ciebie, bardzo Ci za nią dziękuję Justynko - jest śliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wymiana tylko pozazdrościć :) a paschę robię co roku i jest przepyszna :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przygotowałyście dla siebie przecudne prezenty :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakich tam wytrwałych? Piękne rzeczy na pięknych zdjęciach z przyjemnością się ogląda :))
    Ja poproszę przepis na pasche (dawno.dawno.temu@onet.eu)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Tynko to ja DZIEKUJĘ! tyle słońca w domu jeszcze nie miałam;))))) buziaki wielkie jak kosmos!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu, jaka mega wymianka! Prezenty są cudne i na pewno obie strony, a szczególnie dzieciaczki, zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymiankowe prezenty śliczne wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna wymianka,
    sama nie wiem które prezenty piękniejsze Twoje "dostane" czy wysłane.
    trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju same cudeńka, jedne piękniejsze od drugich :) Wspaniała wymianka :)

    OdpowiedzUsuń