Przez krótką chwilę...

piątek, 5 kwietnia 2013

pochwała dla poczty...

...oraz dla Pana listonosza, który niestrudzenie w tą iście "wiosenną" pogodę nie zapomina do mnie zajrzeć z przesyłkami od Was...
Nie przedłużając...przed i po świętach (ostatnie-CHYBA-koperty dotarły wczoraj) otrzymałam mnóstwo kartek z życzeniami .i nie tylko ..SERDECZNIE dziękuję i przepraszam, że nie zdążyłam w tym roku wysłać chociaż życzeń do wszystkich do których chciałam...

Tereska zorganizowała wymiankę karteczkową wielkanocną...oto kartki jakie w ramach tejże wymianki do mnie dotarły:

od Tereski
od Basi
od Iwonki

A tak poza tym...
od Kasi i Emilki
 Kasiu te "xxx" są boskie...obrazek już spakowany...po przeprowadzce zawiśnie u Zosi w pokoju...


Oraz:
od Diany
 Kocyk dla Antosia :) milusi!! Trzmiel-maskotka Zosia ma z nim frajdę a powyżej gąska...oraz moja wygrana za udział w zabawie "Magiczny Las" u Diany :)
Dziękuję :) a raczej dziękujęMY

od Diany

Przywędrował także "zajączek" od Gosi...oj zdolna i pomysłowa kobieto!! Dziękujemy :)




I jeszcze kilka karteczek :) i nie tylko...
Uwierzycie, że Ania przygodę z szydełkiem zaczęła stosunkowo niedawno?...a jakie cudeńka jej wychodzą!

od Ani
od Asi
od Kasi i Ani
od Anetki

No to dziś naprawdę zasypałam Was zdjęciami, ale to tak jak ja zostałam zasypana karteczkami od Was...
:)
DZIĘKUJĘ Wam bardzo...było jeszcze kilka...ale już spakowane, bo przeprowadzka tuż tuż...
Pozdrawiam...


13 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty i tak miło jak sie od kogoś coś dostanie:)
    Wózek z pampersiaków świetny!!!!!! Rozbawił mnie do łez:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ niespodzianek!!!!Oj to chyba mega zamieszanie z przeprowadzką...trzymam kciuki aby przebiegła szybko i sprawnie!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan listonosz naprawdę miał co robić:) Super upominki i karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło dostać takie cuda:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne prezenciki dostałaś ! I ukłony dla Pana listonosza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. dostajesz tyle prezentów na ile zasługujesz, a nawet i za mało.
    cieszę się, że prezent dotarł w całości.
    trzymajcie się ciepło.
    ps. kiedy przeprowadzka? do większego domu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pan Listonosz będzie za Wami tęsknił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe dowody sympatii :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zmiany u Ciebie na blogu :) Bardzo fajnie :) Piękne prezenty dostałaś, a raczej dostaliście :) Buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  10. same cudności ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty - w pełni zasłużone ;-)
    pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wozek z pampersow to swietny pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności!Wózeczek jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń