Przez krótką chwilę...

niedziela, 14 kwietnia 2013

Spóźniona wiosna, spóźniona i ja...

Wiosna w tym roku bardzo się spóźniła...ale trudno...DOBRZE, że już zamierza z nami zostać! 
Spóźniona i ja będę za co przepraszam organizatorki zabaw Dianę (Klub Kreatywnych Kochających Tworzyć) i Wiolę (Towarzystwo Różnorodnej Twórczości)...na swoje usprawiedliwienie napiszę tylko, że przeprowadzka z dwójką maluchów i 2 psami to niezły rozgardiasz ;) a że ja do jakiś super-zorganizowanych osób nie należę, to potem rozpakowywanie i szukanie co gdzie może być trwa dłużej niż samo pakowanie...Dlatego przepraszam za opóźnienie w prezentacji poczynań twórczych w wyżej wymienionych zabawach.

Ale także dziękuję dziewczynom za śliczne karteczki i prezenciki imieninowe...jeszcze nie obfocone, ale na szczęście spakowane w jednej torbie :) więc wkrótce podziękuję każdej z Was :)
Od dziś ograniczony dostęp do internetu będę miała...

A teraz pozdrawiam ciepło...

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego raz jeszcze!!! Powolutku się rozpakuj, a potem pokazuj zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja;

    Życze samych cudownych chwil :) pociechy z dzieciaczków i dużo pięknych , nowych pomysłów :)

    a każda praca jaka jest związana z domem to zajmujące zajęcie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wszystkiego co tylko najlepsze:)Oj te rozpakowywanie:)Ja mam je prawie za sobą:)Pozdrawiam i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego kochana! :) Rozpakuj się spokojnie, poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się na parapetówke szykuję;)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko kochana, wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, ciesze się z Wami z nowego domku:)
    I życzę Wam żebyście przeżyli w nim same szczęśliwe chwile!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to życzę Ci odpoczynku po przeprowadzce, choć wiem, że z Malusiami będzie ciężko:) Ale teraz masz pewnie fajnie w nowym domku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze :))

    Masz rację, że rozpakowywanie zajmuje dużo więcej czasu niż samo pakowanie.
    Rozpakowuj się więc spokojnie a na zdjęcia poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, wszystkiego naj, naj, najlepszego i niech się Wam dobrze mieszka. Samych szczęśliwych i radosnych dni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. czekamy an Ciebie!
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja znowu do tyłu..wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń