Przez krótką chwilę...

wtorek, 28 maja 2013

Ścinki i Skansen

Zbyt długo wiosną piękną i słoneczną się nie nacieszyliśmy-prawda?
Zimno...wiatr wieje...deszcze zacinają...
Może się przeproszę z igłą i nitką na potrzeby zabawy u Diany...zwłaszcza, że przy takiej pogodzie to po prostu trzeba COŚ robic!!!
Dziś 28, więc kolejna odsłona ścinkozabawy...Tak się prezentują moje ścinki, znowu niewiele tego, głównie kawałki filcu, resztki wstążeczek (pozostałości z robienia kartek) i skrawki koronek...


A to moje małe marzenie...taki warzywniaczek bym mogła mieć...a zdjecie zrobiliśmy podczas naszej wizyty na północy kraju 2 tygodnie temu...to Skansen Słowian i Wikingów w Wolinie


...uwielbiam skanseny!! Zosi chyba też się podobało :) Antoś też nie narzekał...nawet po takiej dłuuuuugiej podróży...moje małe "podróżniczki" :)


A może Wy mi polecicie jakieś miejsca godne zwiedzenia? Zwłaszcza skanseny :) każda z Was w jakimś zakątku fajnym mieszka i może w okolicy coś takiego się znajduje??
Pozdrawiam ciepło...

20 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądacie a skansen taki z magią wręcz i historią uwielbiam takie miejsca

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny skansen jest tu w Nowym Sączu i Miasteczko Galicyjskie (woj. małopolskie), i w Sierpcu (woj. mazowieckie)również jest co pooglądać:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W skansenie nigdy nie byłam i nie znam nawet żadnego, tylko zazdroszczę. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wycieczka...a mala jak zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne foty;) skansen u nas koło Lipowca chyba jeszcze jest;)herbatka wakacyjna będzie;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam wycieczki do skansenów, ale w mojej okolicy słabo coś kojarzę... Ach, zresztą - kiedy ja ostatnio gdzieś byłam w skansenie, pogoda swoją drogą w ogóle nie sprzyja :((

    śliczne córcie!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skansen taboru kolejowego w Chabówce koło Rabki :) do tego w Rabce piękny park z tężnią solankową i Rabkoland :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna wycieczka :) ja uwielbiałam wycieczki z wujkiem po Roztoczu :) a skansen na pewno w Sanoku jest wiem z pewnego źródła:) ja za to mam plany wybrać się do Sandomierza, Ożarowa, Leżajska to takie zakątki z dzieciństwa znajome

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój syncio jedzie teraz do Runowa (gmina Potęgowo )
    jakaś tam wioska indiańska jest hehe mamy ich
    ubrać byle jak bo będzie malowanie twarzy itp...
    aż Mu zazdroszczę hihi . Ja też lubię takie miejsca
    widać moda znowu wraca na życie według starych tradycji
    w domkach drewnianych itp... itd... i super bo nie ma to jak
    natura !!! Śliczne macie uśmiechy - pozDrawiaM ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę wycieczki :) U mnie skansenu nie ma, ale 1,5 km od domu są ruiny zamku - zapraszam (zwłaszcza na coroczny Jarmark Średniowieczny). Widzę, że Antoś grzeczny w tym nosidełku, a moje dzieci nie chciały tak się nosić :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądacie Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyobrażałam sobie Ciebie jako blondynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna z Was gromadka :) Skansen, hmm... chyba Legnica i Biskupin w Wielkopolsce, ale byłam tam strasznie dawno.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądacie :) Super wycieczka :) Odwiedź mnie kochana, bo dawno Cię u mnie nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna rodzinka..co do skansenów..u nas jest..taboru cygańskiego:)Choć według mnie taki malutki i w centrum miasta, ale fajne rzeczy można pooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wycieczka:)
    Jeśli lubisz góry i skanseny, to ja Ci polecam skansen na Słowacji - "Múzeum oravskej dediny". Na moim blogu opisuję to miejsce. Zapraszam i pozdrawiam.

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. skanseny mają swoją moc, zawsze jak mam możliwość gdzieś być w takim miejscu czy an wet oglądać jak inni zwiedzają mam w głowie że chciałabym tak mieszkać!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo sympatyczny skansen jest w Kolbuszowej, niedaleko Rzeszowa, sama odwiedzałam go kilka razy, a pierwszy raz to chyba w drugiej klasie szkoły podstawowej :)
    Buziaki dla Was i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skansen w Tokarni k.Kielc!!! a przy okazji wizyta u Nas :D zapraszamy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tam byłam i to nawet dwa razy:) Moja siostra z mężem tam często bywają, przechadzając się w historycznych strojach, przygrywając osobom odwiedzającym:)

    OdpowiedzUsuń