Przez krótką chwilę...

piątek, 31 maja 2013

Tak kolorowo jeszcze nie było...

Natchnęło mnie na KOLORY...maj temu sprzyjał :) co prawda niewiele słonecznych dni było, przez co jeszcze bardziej chciałam KOLORU...i tak za każdym razem gdy wyszłam na łąkę znosiłam wszelakie zielsko...
Może ktoś wie co to za kwiaty? Zerwałam je z 2 tygodnie temu a wciąż jak świeże wyglądają...


A na kolory już szczególnie mnie wzięło przy przygotowaniach do Chrztu Antosia, najpierw myślałam, że będzie podobnie jak u Zosi w BIELI wszystko...ale co innego na myśl mi przyszło i tak oto kolejno powstawały:
Zaproszenia (dziękuję IWONKO za potrzebne karteczkowe wycinanki :) )



Pozwijałam serwetki i ozdobiłam je kolorowymi kwiatuszkami...tymi samymi kwiatuszkami ozdobiłam też znalezione słoje, z których powstały świeczniki (fajnie wyglądały, słoiki napełniłam solą i postawiłam w nich tee-ligty :) ) i wazony na bukiety bzu (przyozdobione tylko delikatnie koronką)




Kolorowe kule-kwiaty kusudamy zrobiła dla nas moja mama...była to taka wdzięczna i rozweselająca ozdoba na stole :)


Tego dnia nawet pogoda dopisała :)

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy towarzyszyli nam w tym szczególnym dniu.

A jeszcze wcześniej Antoś został obdarowany pięknymi prezencikami od Was:

od Joasi

od Wioli

od Oli
Bardzo Wam dziękujemy :)

Dzień Chrztu przypadł na Dzień Mamy, więc zrobiłam dla naszych (tzn.mojej i Mężusia) Mam karteczki, także Zosia i Antoś mieli przygotowaną (na razie przeze mnie) karteczkę dla swoich Chrzestnych Mam :)


Bardzo dziękuję Wam za wskazanie w poprzednim poście  miejsc-skansenów, które warto zwiedzić :)
I chciałabym Was również prosić o odrobinę cierpliwości jeżeli chodzi o prezenciki w moim niespodziankowym candy...dopiero od teraz zacznę je przygotowywać :) 
Pozdrawiam ciepło!!

15 komentarzy:

  1. Piękne - napracowałaś się bardzo ... Wszystkiego dobrego dla dzieciaczków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. same cudności ... i te kocyki zabawkowe są rewelacyjne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogato, kolorowo i twórczo;))) Justynko ja posłałam dla Was liścik z Okazji Dnia Dziecka ale na stary adres, nie mam nowego. Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ...a kwiatki nie mam pojęcia ale tez je zrywam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ja również uwielbiam kolory :)) Świetne drobiazgi :)) Ale nie mam pojęcia, co to za kwiaty...:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ozdoby na ten szczególny dzień:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wszystko jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się naprodukowałaś, śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justyś... piękne słoiczki... widzisz a ja dalej na maila nie odpowiedziałam...
    ech...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wszystko na chrzciny przygotowałaś :) i piękne Antoś dostał prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie wszystko przygotowałaś:) i prezenciki cudne:) a mamusia zdolna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaproszenia cudne. Takie 'Twoje' ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. te kwiatki to żmijowiec zwyczajny :) Pozdrawiam Cię słonecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne!Gościom na pewno bardzo się podobały:)

    OdpowiedzUsuń