Przez krótką chwilę...

czwartek, 2 maja 2013

Zaległości...

Nie lubię mieć takich zaległości...ale czasami tak bywa, że innego wyjścia nie ma...
W ramach Towarzystwa Różnorodnej Twórczości, organizowanego przez Wiolę otrzymałyśmy zestaw startowy od Oli (zdjęcie pożyczone)


...biżuteryjnie wyszło ;)





Kuleczki filcowe robiłam pierwszy raz...posiłkowałam się kursikiem jaki przygotowała Wiola! Dziękuję...
przyznam się, że nie od razu załapałam o co chodzi z tą igłą! ale się  nie poddałam! za "delikatna" byłam i żadna forma mi z tej wełny czesankowej (sama nie wiem która z nazw poprawna?) nie wychodziło...aż w końcu "mocno" igłę do tej wełenki wbiłam i o to chodziło...no i wpadłam!! NIESTETY spodobało mi się!!
Dostałam trochę różnych kolorków takiej wełenki od Wioli i wieczorami będę sobie kulki "skręcać" :)
A co w ramach TRT zrobiły inne dziewczyny? Odsyłam Was do: Wioli, Diany i Oli

Natomiast w ramach Klubu Kreatywnych Kochających Tworzyć otrzymałyśmy takie koraliki od Diany (zdjęcie pożyczone)

Takie biżutki powstały u mnie:






Co zrobiły z tych samych koralików Diana, Wiola i Balerina? Zerknijcie do nich.

I ostatnia zaległość, tj ze Ścinkozabawy u Diany
U mnie jeden kawałek polarkowego fioletowego materiału...innych ścinków w tym miesiącu nie było.I zdjęcia też brak...pozdrawiam ciepło!


 

13 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło!
    Tez mi się podobają kulki filcowe, takie kolorowe korale mi się marzą......

    OdpowiedzUsuń
  2. że jeszcze masz czas na twórcze zajęcia. podziwiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię, tyle obowiązków, przeprowadzka, a Ty i tak dajesz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne biżutki :) a filcowe kulki rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super biżuteria:) cieszę się że kursik ci się spodoał i przydał:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna ta niebieska przywieszka :)
    Uwielbiam gonkowe biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ta niebieska przywieszka :)
    Uwielbiam gonkowe biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna ta niebieska przywieszka :)
    Uwielbiam gonkowe biżutki :)

    OdpowiedzUsuń