Przez krótką chwilę...

środa, 22 maja 2013

Złamana igła i drożdżowe-love

Prace w TRT, zabawie organizowanej przez Wiolę, powinny być już pokazane dawno temu, a ja niestety z opóźnieniem dziś je prezentuję, ponieważ złamałam igłę do filcowania i w 3 pasmanteriach nie mogłam jej kupić więc się na razie poddałam i postanowiłam pokazać wszystko co powstało poza rzeczami które powstaną z wełny czesankowej...

Tak się prezentował zestaw startowy do naszej zabawy:


a oto co powstało...na początek z filcu i kawałka juty oraz sznurka-dratwy i po dodaniu drewnianych koralików - recyklingowy komplecik; z koralików, sznurka-dratwy i sutaszu miszmaszowy naszyjnik i bransoleta; z kawałka materiału, cekinów i różowej tasiemki broszka i do kompletu kolczyki:




Następnie z resztek juty, kartek ze starej książki powstały kartki i zakładki:



Powstał też komplecik do przyjemnego tworzenia: puszka-przybornik i do kompletu słoiczek na koraliki np i świecznik, przyozdobione pastelową różową wełną, guziczkami i serwetkami oraz z różowego materiału igielnik:



Na pewno już widziałyście co z tego zestawu stworzyły pozostałe dziewczyny : WIOLA, OLA i DIANA...

Kiedy zaopatrzę się w igłę do filcowania pokażę resztę :)

Na zakończenie poczęstujcie się plackiem drożdżowym...zwykłe drożdżowe ciacho, które posmarowałam śmietaną zmieszaną z mlekiem i posypałam SŁODKĄ  kruszonką (masło/margaryna, cukier, cukier waniliowy i mąka)...czas na sezonowe owoce na cieście drożdżowym, to była przymiarka do ciasta...jest naprawdę dobre!



POZDRAWIAM CIEPŁO!

18 komentarzy:

  1. Pyyyyychotka!!! mniam, mninam...
    świetna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Częstuję się do kawusi :)) wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe prace:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ciasto drożdżowe.
    mam ochotę na takie z rabarbaraem i dużą ilością kruszonki.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko sliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko pokazujesz, że można zrobić coś z niczego!!!
    A placuszek pychotka, a czemu smarujesz śmietanką i cukrem?

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mnie chęci wzięły na ciacho drożdżowe.... a reszta wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm takie ciasto drożdżowe to by była gratka dla mojego ukochanego :) do tego miód, dżemik, w sezonie owoce :) super wygląda smakowicie.

    Tyle rzeczy stworzyłaś i wszystkie prześliczne!

    Pozdrawiam i czekam na czesankowe szaleństwa jak już dostaniesz igłę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasto pycha co do fantazji twórczych podziwiam;)) adresik zgubiłam a roletke szyję;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ śliczności stworzyłaś a drożdzowe też lovam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne prace:)a drożdżowe to i u mnie ostatnio króluje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje kochane ciasto drożdzowe... a te kartki zakladki bardzo ciekawe:D pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne prace
    placek wygląda smakowici, sama nie mam nigdy sił żeby wyrabiać drożdzowe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciasto to najlepiej smakuje u Ciebie na ganku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana u Ciebie piękne prace i jak zawsze narobisz smaka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam dietę ale... skubnę troszkę... mogę ? hihi

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, czy jest czegoś, czego nie potrafisz?A ciasto wygląda przepysznie. Nigdy nie robiłam drożdżowego (wiem wstyd):)Może jakiś przepis...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne prace i drożdżowa pychota :)

    OdpowiedzUsuń