Przez krótką chwilę...

piątek, 28 czerwca 2013

Lato w pełni...

Przepraszam za ironię ;) no chyba, że u kogoś faktycznie lato w pełni? Bo u nas po kilku dniach tropikalnej aury nastała pora deszczowa, jest zimno i mokro, z nieba siąpi deszcz...w międzyczasie gdy nie pada wychodzimy z Zosią na spacery...a na spacerach? Zbieramy kwiaty...i zioła...dziurawiec już się suszy...


W niedzielę wujek nazbierał dla Zosi poziomek...smakowały jej, oj smakowały :)
Poziomki, które rosną u nas na łące potrzebują dnia, no może dwóch dni SŁOŃCA!! :)



Pozostając w makowym klimacie na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam poczyniłam takie robocze, recyklingowe pomoce do trzymania koralików i przyborów do biżu (tacka to pudełko po serkach topionych i puszka po kukurydzy :) oba przedmioty zostały oklejone papierowymi rurkami, następnie pomalowane i ozdobione OCZYWIŚCIE makami ) Wy też jeszcze możecie dodać swoją pracę na wyzwanie w KTM o TU.


 To natomiast ostatnie moje tworki-prezent urodzinowy:



 A ponieważ dziś 28 dzień miesiąca ostatnia prezentacja ścinków w zabawie u Diany "Ścinkozabawa"; za miesiąc pokażę co ze ścinków zbieranych przez 4 miesiące (KIEDY to zleciało??) udało się zrobić :)


Pomału też wysyłam drobiazgi do wszystkich, którzy wyrazili chęć udziału w "niespodziankowym,kolorowym, bezbannerkowym candy" u mnie :)
Pierwsze drobiazgi poleciały do anzy i anulka :) 
Dla reszty niespodzianki się robią ;)

POZDRAWIAM CIEPŁO!!!

10 komentarzy:

  1. Łąka, kwiaty, poziomki hhmmm lato w pełni;) to ja czekam na listonosza;))))))buziaki dla Zosi i Antosia!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie lato w pełni... dopiero dzisiaj lekko kropi;
    pyszne poziomeczki i w jakiej ładnej oprawie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiatki...a poziomki...oj dawno ich nie jadłam :)
    Przy okazji zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym się przyłączyła do Zosi:) Może by się podzieliła hihih

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie słoneczko od kilku dni znowu wróciło, choć dzisiaj [rzez chwileczkę pod wieczór popadało, ale mam nadzieję, że jutro też będzie ładnie :) Fajnie wygląda ta puszka z rurkami, no i ładne komuś sprawiłaś prezenty urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie codziennie pada, och poziemek to bym zjadłajuż nie pamietam kiedy oststnio się nimi zajadałam, a Twoje prace jak zawsze wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  7. Poziomki na łące? W jakiej krainie Wy mieszkacie??? To jest bajka:) Co do pogody, u nas nie pada ale temperatura nie zadowala. Więcej słonka chcemy! Prace śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham poziomki ! Prace śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prace :) Oj daje pogoda po kościach, jak nie okropne upały to deszcz i deszcz (u mnie właśnie pada)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosie chyba tak mają, bo moja też uwielbia poziomki:)

    OdpowiedzUsuń