Przez krótką chwilę...

piątek, 7 czerwca 2013

Literkowo

Witajcie... już drugi dzień bez deszczu...przyznam się szczerze, że uwielbiam DESZCZ, ale jak mogę siedzieć tylko w domu i sama i owinięta w koc, przytulona do kubka gorącej herbaty z cytryną i z książką w dłoni... tymczasem rzeczywistość zgoła inna, dlatego dziś bardziej się cieszę, że nie pada.
Na szczęście dbacie o urozmaicenie takich słotnych dni... u Asi zapisałam się na wymiankę LITERKOWĄ... początkowo pomysły, co zrobię kłębiły się w głowie, ale potem gdy przyszedł czas na tworzenie pustka...aż mnie oświeciło i zaliterkowałam się na dobre... Ja otrzymałam prezencik od janis...cudeńka tworzy...zostaliśmy z dzieciaczkami obdarowani ślicznymi albumikami, ja dostałam adresownik (przy dłuższej chwili wolnego czasu WRESZCIE zapiszę sobie adresy...zdaję sobie sprawę, że moja Przyjaciółka, która to czyta zaśmiewa się do bólu, bo mnie zna i wie, że i tak pewnie tego nie zrobię i dalej tuż przed wysłaniem czegoś będę prosiła Was o adresy ;p )...ale dosyć słów...miłego oglądania:





Dzięki Kochana...bardzo się nam podoba wszystko!! :)

Moją parką była sama organizatorka zabawy, dla Asi powstały takie oto przedmioty...












Przesyłka dotarła i z tego, co mi Asia pisała, każdy przedmiot znalazł już swoje zastosowanie. Asia ma córcię Zosię i dla niej literkowa zawieszka i klocek :) Klocek widoczny na ostatnim zdjęciu oczywiście STĄD zakupiony, jestem w trakcie kończenia podobnych dla moich dzieciaczków :)

 Dziękuję Asiu za fajną zabawę, nadal uważam, że wymianki są bardzo motywujące i inspirujące do działania. Nawet kiedy bardzo się nie chce, albo nie ma czasu, to wtedy to taki dodatkowy KOP, żeby jednak się zechciało! i żeby znaleźć CZAS :)


A jak się już "zaliterkowałam" to powstały (i jeszcze powstają)  inne zawieszki dla dzieciaczków znajomych:




  


Pozdrawiam Was ciepło!

16 komentarzy:

  1. ale fajna wymianka :D a co do deszczu to u nas caly czas pada, chociaż jakieś słoneczko się przedziera przez chmury:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj śliczne prezenty dostałaś. Igły do filcowania możesz kupić w Olkuszu w sklepie dla plastyków Leviatan na ul. Sławkowskiej pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne prezenciki i ja dziękuję w imieniu córeczek za napisy strasznie zadowolone:) z nich są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same cudności .. a za napisik my bardzo dizekujemy a razcej za dwa małe zachwycone pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ładne prezenciorki... ja nadal utytłana jak nie papierami to... glebą
    pozdro Justyś

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa wymianka. Szkoda, że nawet o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas w końcu słońce, dziś nawet upał i na drugim końcu miasta burza była.
    w końcu się ciepła doczekałam.
    kalosze poszły w odstawke.

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałości a do nas listonosz zawitał, bardzo bardzo dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas na przemian słońce i burze... nie rozpieszczała nas zima i nie rozpieszcza lato ;) UŚMIAŁAM SIĘ BARDZO !! Tak,zapisywanie adresów to Twoja specjalność :) KC :)*
    Ps. cierpliwości życzę wszystkim proszonym o adresiki :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne prezenty wymiankowe :) I dziękuję za zawieszkę dla Lenki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wymianka! Już dawno nie brałam udziału:) Zawieszka Oliwki pięknie prezentuje się na ścianie pod jej zdjęciem:) dziękujemy !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne przesyłki i piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wymianka, szkoda, że nie wiedziałam o niej, bo już dawno w żadnej nie brałam udziału. Klocek jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. żnakomita wymianka, dziękujemy za piękny napis

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne rzeczy dostałaś od Basi:)A ja cudne od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń