Przez krótką chwilę...

piątek, 19 lipca 2013

Miły dzień

Nasze babcie mawiały: Gość w dom-Bóg w dom...coś w tym jest :)  przyjazne spojrzenia, delikatny, szczery uśmiech osób NAWET obcych może sprawić, że dzień, który chyli się ku końcowi, można skwitować prosto...to był po prostu MIŁY DZIEŃ...

Przed niezapowiedzianą wizytą a w trakcie przedpołudniowej (i jedynej dziś) drzemki Zosi  udało mi się co nieco zmajstrować...






Oczywiście cały dzień "wzmacniałam" się kawą...wiem, że na mnie jej nadmiar ma już chyba skutek odwrotny do zamierzonego...ale co poradzę...lubię kawę ;) i dżem truskawkowy, którego co roku ZA MAŁO robię! 


Dobrego dnia i dla Was :)

16 komentarzy:

  1. cudności a dżemiku bym skosztowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności, a domowy dżemik oj to musi być pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. domowy dżemik, w dodatku truskawkowy.... mniam.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna biżuteria :) a dżemiku truskawkowego to i ja za mało robię hehe Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi narobiłaś smaka na dżem truskawkowy.
    A Zosia chyba długo śpi skoro Ty tyle biżuterii
    zdążysz zrobić. W dodatku pięknej.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj kawa też ją kocham, zapach, smak... i każdą ilość...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria a taką kawusie oj bym wypiła

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacyjne biżutki śliczne! Kawa z mlekiem i chałka z dżemem truskawakowym mmmmmm:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku - to albo Zosieńka tak długo drzemie albo Ty jesteś Turboexpress - super :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie to drugie :)
    chociaż wczoraj drzemka trwała całe półtorej godziny-więc miałam się jak wyszalec!! :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez uwielbiam kawe a Twoj dzem wyglada apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne biżutki! Natomiast co do kawkie, to ze mnie też straszna kawomianiaczka, więc doskonale wiem co masz na myśli :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tynko kochana!
    Pewnie słyszałaś o Szymku i licytacjach?
    Dużo osób do Ciebie zagląda, może zamieściłabyś u siebie banerek
    do mojej licytacji?
    Zapraszam na www.niebowo.blogspot.com
    Julcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Tempo to masz niesamowite...a kawusię..też uwielbiam i bardzo dobrze po niej śpię:)

    OdpowiedzUsuń