Przez krótką chwilę...

piątek, 5 lipca 2013

Rękodzieło

Każda z nas (przepraszam za sfeminizowanie, ale jeszcze nie poznałam mężczyzny rękodzielnika blogującego ;) więc jeśli się takowy pojawi to zapraszam i zmienię wtedy formę zapisu :) ) która COŚ tworzy ma niekiedy dylemat...JAKI? Tworzymy nie tylko dla siebie, czy dla innych na prezent :) czy na wymianki (dla mnie fantastyczna FORMA handlu wymiennego) ALE czasami chciałybyśmy coś sprzedać i tu się zaczynają schodki...a co z podatkami? Co z ZUSem? Zakładać działalność po to by sprzedać komplet biżuterii albo decou-herbaciarkę? No kogo by na to było stać???...polskie prawo nam w tym nie pomaga...a my?
Jest rozwiązanie...
Ale potrzeba nas więcej! :)
O rozwiązaniu pisze ASIA i MAŁGOSIA...poczytajcie, przyłączcie się, to nasza wspólna sprawa :)

Kolejny dzień lata...chwila na spacerze z Zosią i powstał malusi wianuszek, stoi na kominku, a w zasadzie stał wczoraj, dziś już nie bardzo nawet jak wianek wygląda...ale kwiecia na polu co nie miara!!


 PS. a obok obrazek z ukochanymi przeze mnie SŁONECZNIKAMI od mojej przyjaciółki...niedawno dopiero z rodzinnego domu go przywiozłam...ma już 10 lat!! :) ale czas ucieka...prawda Magda??

POZDRAWIAM WAS bardzo ciepło!



16 komentarzy:

  1. oj szczera prawda:) a wianuszek uroczy zazdroszczę ci tych kwiatów pod ręką i spacerów po łąkach i polach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tynko napisz do mnie na e-maila
    mam do Ciebie pytanko i sprawę a nie
    mam e- maila do Ciebie !!! ;)))

    becia.dm@interia.pl

    Ps: Mój kuzyn np : Krzyżykuje ale
    na bloga by nie miał czasu bo pracuje
    w zawodzie kucharza ale są tacy faceci
    co zajmują się rękodziełem wierz mi !!!
    pozdróweczka z pomorza :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znam 2 blogujących panów do których zaglądam Grześka tworzącego biżuterię i Bartka który wspaniale szyje. Co do akcji to się przyłączam, a wianuszek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie znam Panów blogujących w temacie rękodzieła:) Może jeszcze do nas nie trafili Justynko:))) Co do sprzedaży rękodzieła to jest coś na rzeczy, ja mam Allegro...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten wianuszek...Tylko u mnie rumianków w tym roku nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas leci :) jak się rozglądałam po chatce Twojej to brakowało mi tego obrazka właśnie, cieszę się,że Go przywiozłaś bo powinien być tam gdzie Ty :) przypominają mi się zupełnie inne czasy, inne problemy i inni ludzie...ale sentymentalnie się zrobiło :D a przyjaźń trwa dłużej niż 10 lat i potrwa jeszcze trochę mam nadzieję :D Pozdrowienia dla rodzinki i Ciebie oczywiście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Ps. dobrze,że nie napisałaś MAGDO!! HAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też właśnie pomyślałam o stowarzyszeniu ;) dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blogujących tatusiów znam, ale nie zajmujących się rękodziełem hehe:)
    Wianuszek śliczny, chętnie bym taki na głowie ponosiła;p

    OdpowiedzUsuń
  11. sielski obrazeczek aż dech zapiera...
    nie wiem co się dzieje z blogerem...
    mam Ciebie Justyś dodatkowo na bocznym pasku bloga i nie aktualizuje wpisów... ręce opadają

    OdpowiedzUsuń
  12. To masz małą wiedzę na temat blogujących panów rękodzielników, ponieważ jest ich wielu ;)

    Tak bez zbytniego szukania mogę podrzucić kilku:

    Krzychu Stachu -https://www.facebook.com/krzysztof.klimasinski/media_set?set=a.141699159221882.27217.100001453966455&type=3

    Tengel27 - http://www.blogger.com/profile/12039471742610610118

    Scrap Man - http://scrapkiart.blogspot.com/

    ... nie wspomnę już o panach tworzących biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wianuszek i fajny nowy banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wianek, ja ostatnio chciałam nauczyć siostrzenicę...oj ciężko mi szło..:)

    OdpowiedzUsuń