Przez krótką chwilę...

wtorek, 27 sierpnia 2013

Migawki...

Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej...
Wróciliśmy do siebie...ale nie sami...zamieszkał z nami nowy członek rodziny...wcześniej pomieszkiwał sobie u mojego brata i bratowej :) teraz mieszka u nas i jest kolejnym ulubieńcem Zosi... Przedstawiam Wam Lulusia :)


I jeszcze kilka migawek z pobytu u Rodziców...a te migawki mają na imię Pusia i Nikita...



Zosia w trakcie pobytu przestała mówić na pieski "łuf-łuf" a zaczęła je nazywac "UFA"....
A to cynie z ogrodu Dziadziusia :)


I za namową bratanicy mojego męża, która u nas się pod koniec wakacji dopiero "wakacjuje" ;) powstało kilka biżutków:





Wszystkie fotki oczywiście nie ja robiłam, bo takich ładnych nie potrafię ;) dziękuję Aniu :*
POZDRAWIAM Was...
ps. nadal czuję jesień, a to dlatego, że lato lubię, ale jesień KOCHAM!!! :)

 ps. 1 pod moją nieobecność przyszło mnóstwo przesyłek od Was...obiecuję wkrótce ponadrabiać zaległości :)


19 komentarzy:

  1. U mamusiu królisio :))) Cudny ten wasz LULUŚ :)
    Widać wyjazd udany no i fajnie ,
    że karteczka z lawendą doszła :D
    A biżutki super jak zawsze !!! :)
    pozDrawiaM całuski posyłam Tynko
    dla Ciebie i dzieciaczków :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te migawki :)) I bardzo ciekawe biżutki, fantazja nie zna granic :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny nowy członek rodziny, psiaki sympatyczne, a Twoja biżuteria jak zwykle zachwycająca:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny króliś:)
    biżutki zresztą też:)
    pozdrawiam cieplutko - ja też Kocham Jesień, szczególnie naszą Polską Złotą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny króliczek;)
    ja wolę jednak mojego Lunka! nie trzeba przynajmniej ściółki wymieniać;p

    bransoletki śliczne. najbardziej podoba mi się ostatnia, z koronką;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Luluś jest boski!!! Fajne biżutki powstały, naj ta na ostatnim zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach! Królika się jeszcze zachciało ;)
    Jesiennie już na prawdę. Fajnie być w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zwierzaki, a bransoletki wyszły świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. migawki super :) Luluś uroczy:) a i bransoletki super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. w swoim domciu zawsze najlepiej Justyś !
    podumam nad przepisami...hihi
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa UFA są cudne:))) I króliczek śliczny i biżutki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne bransoletki a luluś przesłodki

    OdpowiedzUsuń
  13. super króliczek, słodki pyszczek ma :)
    co on tam wcina?

    OdpowiedzUsuń
  14. o jak ja uwielbiam zwierzaczki...:) a cynie to moje ukochane kwiaty - chciałam mieć na ślubie ale niestety to nie ich czas :P...Justi o co chodzi z tym niebieskim przy podwiązce? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zwierzaki ! Biżutki śliczne, szczególnie ta z czerwonymi koralikami bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi sie Twoje biżutki:)Sama chciałam się kiedyś za nie wziąć,ale na razie będę sie przyglądać jak inni to robią:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, nie wiem, jak mi umknęło to, że uwielbiasz jesień..ja też, to moja ulubiona pora roku i zbliża się wielkimi krokami:)Super nie?:P Zosia jak widzę, ma coraz więcej przyjaciół do "dręczenia";)Buziaki

    OdpowiedzUsuń