Przez krótką chwilę...

czwartek, 22 sierpnia 2013

Początki...

Wieczorny i poranny orzeźwiający chłód...pomiędzy drzewami i nie tylko mokre od rosy pajęczyny...powietrze rześkie a słońce daje inne jakby cieplejsze światło...czy to już początki jesieni?
Wciąż u Rodziców jestem, szczęście, że mieszkają na obrzeżach miasta, jest taras, jest ogród...
sama sobie się dziwię, że mi jest dobrze już w takich bardziej cichych miejscach...
człowiek się zmienia...

Żeby za sentymentalnie nie było ;) ponieważ osobiście nie mam się czym chwalić w kwestii kwiaciano-ogrodowej, kilka fotek z tarasu moich Rodziców:







Biżutkowo sobie dziś potworzyłam..parka kolczyków i.prościutkie bransoletki, które można nosić albo każdą z osobna, albo RAZEM :) jak byście wolały :) dziś pokażę wersje czarno-granatową i hematytową :)





POZDRAWIAM...miłego wieczoru!

21 komentarzy:

  1. biżuteria śliczna a jesieni to jeszcze nie chcemy:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja mama ma śliczne kwiaty. Tęskni mi się za takim tarasem...

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiateczki cudne ... a bransoletka przesliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. A moje kwiaty w doniczkach przed domem powoli marnieją i pelargonie i werbeny...Jesień puka do drzwi i jest przeze mnie chętnie witana bo tęsknie już za rozpalonym piecem, ciszą w domu jaką dają zamknięte okna i koszykiem pełnym opieniek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka jesień...dzisiaj u mnie było 25 stopni :) Chociaż przyznam, że wieczory już chłodniejsze...znając życie to wrzesień będzie ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie strasz mnie jesienią:( Jest lato i niech już tak zostanie, choć pogoda taka bleee... Za to bransoletki ładne, fajnie by tak razem wyglądały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna biżuteria i piękne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  8. sielskie kwiaciorki...
    biżutki również urocze Justyś

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bransoletki :)
    A jesieni nie wygonicie letnim gadaniem ;) Popatrzcie na ten winobluszcz na pierwszym zdjęciu. Jesień idzie cichuśko, cichuśko... Im jestem starsza, tym mocniej ją cenię. Choć zimy nie znoszę pasjami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kwiaty! biżutki też mi wpadły w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są prześliczne, bardzo mi się podobają. A jesień się zbliża...ale ja lubię jesień :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesień może być, ale słoneczna, sucha i ciepła.
    niech szeleszczą liście pod stopami, niech mieni się ferią barw.
    taka niech będzie jesień i taka może być cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuu bardzo fajne te bransoletki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień jest piękna i kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. mmmmm.. do tego pięknego ogrodu jeszcze tylko należy dodać atmosferę rodzinnego domu i mamy udany wypoczynek. Śliczne bransoletki, ja bym nosiła wszystkie razem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kwiaty ogrodowe !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. już jesień? no co Ty!!! lato, wciąż jest lato.. chociaż wiem, już czasem ciągnie od ziemi, i ten wiatr przypomina, że czas zaopatrzyć młodocianego w pelerynkę i kaloszki. Uroczo tam na wsi i kwiaty piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne ogrodowe fotografie ! bransoletki też - szczególnie ta z konikiem morskim :)))
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też powoli czuć jesień. Biżuteria śliczna w moich ulubionych kolorkach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle cudeńka..Ty chyba troszkę czasu dokupujesz, co?:P

    OdpowiedzUsuń