Przez krótką chwilę...

sobota, 10 sierpnia 2013

Towarzystwo Różnorodnej Twórczości

Tym razem do zabawy przydasie wysłałam ja...


Znalazły się wśród nich kawałki materiału, tasiemki, koronki, rurki z papierowej wikliny, tektura, parę koralików, papierowe motylki itp.
Poniżej to co udało mi się z tych przydaśków zrobic:

Mała, okrągła podusia

recyklingowa bransoleta (z butelki po napoju) i broszka
ze sznurka i tasiemki komplecik bransolet i naszyjnik

Podkładka pod kubek
 Pozostałe przydaśki  (tasiemki, koraliki, wstążeczki, koronki, materiał, rurki z papierowej wikliny posłużyły jako szpulki na tasiemki i koronki) pomogły mi w realizacji takiego oto pomysłu (widziałam podobne COŚ u którejś z WAS, ale zupełnie nie pamiętam u której :( )
I tak powstał organizer rękodzielnika (opakowanie po jajkach dostało nowe życie)





Zerknijcie co zrobiły w ramach tej zabawy 
DIANA

POZDRAWIAM

11 komentarzy:

  1. cudnosci stworzyłas super pomysł z organizerem pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z opakowaniem na jajka :))) Kreatywna z Ciebie bestia :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie mi sie opakowanie po jajkach podba :) I mala podusia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby nadać nowe życie opakowaniu po jajkach- i to takie wspaniałe śmiem dodać- takich cudów jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ileż fantastycznych rzeczy! Organizer zaskakujący:)

    OdpowiedzUsuń
  6. .,.. a tak się zastanawiałam... na co przeznaczyć pudełeczko..
    a tu proszę... pomysł - nie z tej ziemi !

    OdpowiedzUsuń
  7. same śliczności a podkładka w różyczki cudowna

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam też cudeńka u Wioli:)Piękne rzeczy tworzycie Kochane!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wykorzystane przydasie:)

    OdpowiedzUsuń