Przez krótką chwilę...

środa, 18 września 2013

Jesiennie i na niebiesko

Jeszcze kilka dni przed prawdziwą jesienią, pogoda u nas w kratkę, po dwóch bardzo zimnych i deszczowych dniach dziś CUDNIE, słońce i wiatr!
Nazbierałyśmy z Zosią mnóstwo liści...coś z nich będzie trzeba wymyslic :)
A póki co jedna zaległa pracka...szkatułka w miętowo-turkusowym kolorze z różyczką...był to prezencik dla Paulinki, która już wieki temu zrobiła dla mojej Zosi szydełkowe smakołyki...JAKIE wspaniałości robi Paulinka?...zerknijcie na bloga TU...


I powstało też nieco wcześniej troszkę niebieskości, których jeszcze Wam nie pokazałam: zegar dla koleżanki i szkatułka na aukcję charytatywną:







POZDRAWIAM Was ciepło, jesiennie...

wena wraca :)
Dziękuję za Wasze słowa...

13 komentarzy:

  1. piękne prace:) i u mnie pogoda dzisiaj piękna niech tak będzie jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę tego słoneczka u mnie dziś ciemno, zimno i deszczowo:(((a prace prześliczne, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, Tynko, och jak pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne...Pogoda u mnie dziś taka sobie niby słońce a wczoraj lało i już od południa paliłam w piecu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, u Ciebie to się dzieje!!! Tu spacer, tu słoiki, tam decoupage i... Tak trzymaj Justynko, energia od Ciebie bije:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne niebieskości, zegar naprawdę fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prace- bardzo eleganckie ;) Na wyzwanie juz cos naszykowalam... ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko śliczne..zresztą sama wiesz..:)Co do toaletki, to się jakoś może dogadamy;)A co do Małopolanek..liczę, że kiedyś się spotkamy, bo do Krakowa masz bliżej jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze pracki zwłaszcza zegar...
    u mnie leje i leje

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, zegar wyjątkowo śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny zegarek. lubię takie delikatne motywy.
    śliczny!

    OdpowiedzUsuń