Przez krótką chwilę...

niedziela, 15 września 2013

Kolory jesieni - CZERWONY

 CZERWONY


bo jesienią róże się czerwienią...



CZERWONY to pierwszy kolor w wyzwaniu, zabawie cyklicznej u Edith...
Ponieważ jesień to dla mnie najbardziej inspirująca pora roku, nie mogło mnie zabraknąc w tej zabawie :)
Powyższe pudełko w kolorze soczystej czerwieni i z motywem róż zgłaszam do zabawy u EDITH.

Natomiast pozostając w klimacie czerwieni...częstujcie się...
 torcikiem urodzinowym mojego Mężusia :)




I przy okazji raz jeszcze dziękuję naszym Gościom :)...bo to dzięki Waszej obecności tworzy się nastrój :)
Pozdrawiam...


14 komentarzy:

  1. Super pudełko, a tortem się częstuję, bo mam ochotę na coś pysznego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pojemnik :) A malinki... zdecydowanie moje ulubione!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne pudełeczko :)
    Wszystkiego, co najlepsze dla małżonka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czerwień w kuchni, w zeszłym tygodniu szyłam komplecik takowy do kuchni (muszę go chyba pokazać). Ciasto gotowe, widać imprezka była:))) Ależ mi narobiłaś smaka...

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełeczko rewelacyjne i ta jarzebinka cudo ... a jakie pysznosci mmmmm pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Justyś... wszystkiego dobrego mężusiowi...
    oczywiście piszę się na kawałeczek torcika
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko!!! Wszystkiego najlepszego dla męża!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzynka piekna, a torcik tez pewnie pyszny, zatem porywam kawalek dla siebie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszło:) Zdrówka dla mężulka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak, czerwień jest idealna na jesień :) wszystkiego dobrego dla męża!! torcik smakowity, mniam mniam!

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe pudło a torcik to już zupełnie ideał

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny torcik! Ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełko :) fajnie wygląda z tą koronką :)

    OdpowiedzUsuń