Przez krótką chwilę...

czwartek, 19 września 2013

Kolory jesieni - POMARAŃCZOWY i z liściem :)

Dokładnie jak w tytule...przyszedł czas na pomarańczowy kolor w wyzwaniu u Edith oraz liściowe wyzwanie u modrak :)
Na te wyzwania powstał komplecik dla bardzo bliskiej mi osoby :) (pudełeczko, pierścienie na serwetki, podkładki pod kubeczki oraz mały świecznik)  Zestaw w ciepłym odcieniu pomarańczy :) z dodatkiem liściowym :) a prezentuje się tak:




Zatem komplety zgłaszam w wyzwaniach:

u modrak

Edith

O wczorajszym słońcu już nie pamiętam ;) bo dziś ponuro i pochmurno...a wiadomo, że wtedy najbardziej smakują nam SMAKI DZIECIŃSTWA...wafelki niekoniecznie takie jak zapamiętałam z kuchni mojej Babci Stasi ale i tak smaczne <TU PRZEPIS> (wielki ukłon w stronę improwizacyjnych zdolności kulinarnych mojej Babci!! :)...Babci nie ma już 11 lat...a ja pamiętam jakbym wczoraj wyjadała jej masę kajmakową prosto z garnka ;))
Osobiście z powyższego przepisu pominęłam dodanie żółtek, a robiłam z połowy porcji i wystarczyło na przełożenie opakowania andrutów.


POZDRAWIAM ciepło!!
Dziękuję za Waszą obecność

26 komentarzy:

  1. Przepiękny jesienny komplecik! Odzwierciedla to co każdy kocha w jesieni a nie to co widać dziś za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne a swoją drogą działasz i działasz i jak znajdujesz na to czas...

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyś... wspaniała kolorystyka i wykonanie...
    jak najbardziej wytworki przypadły mi do gustu
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku moja mama robiła takie przekładańce waflowe!!! Pychota...faktycznie Justynko smak z dziecięcych lat...
    Prace o tematyce jesiennej śliczne, a ja dłubię właśnie jesienny wianek na drzwi:)
    Całuski śle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał ależ cudeńka:)Kolorki super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie kolorowo u ciebie i komplecik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet, bardzo lubię pomarańczowy kolorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pomarańczowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik jest rewelacyjny, piękny i elegancki a ile energii doda;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny komplecik, taki energetyczny i jesienny, cudny po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleś z przysmakiem trafiła! Daj kawałek! Uwielbiam wafle w każdej postaci. A komplet powalający. Nie widziałam jeszcze jarzębinkowcyh serwetek. I ta koronka pomarańczowa! Kiedy Ty to robisz? Dzieci cały czas śpią czy jak?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny komplecik, a my przekładaliśmy wafle dżemem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojeeej, takie wafle, ależ mi zrobiłaś smaka! tak się nie robi ciężarnym:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, bardzo pogodna jesień w Twoim kompleciku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczny jesienny komplecik :) Obdarowana osoba na pewno sie ucieszy :) A ciacha pyszne! Ja z sentymentem wspominam pyszny sernik babci robiony na oko... Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny komplecik,jesteś bardzo kreatywną osobą,lubię oglądać takie prace,sama bym ich nie potrafiła wykonać :)
    wafelki też musiały być smaczne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny komplet! Świetnie, że bawisz się z nami! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo cieplutka u Ciebie jesień ,aż milusio się ogląda mam nadzieję ze te kolorki pozytywnie wpłyną na astronomiczną jesień.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo cieplutka u Ciebie jesień ,aż milusio się ogląda mam nadzieję ze te kolorki pozytywnie wpłyną na astronomiczną jesień.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mistrzostwo świata! Jestem totalnie zauroczona tym kompletem - idę sprawdzić czy można tam zagłosować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piekny zestaw :D prawdziwie jesienny

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zestaw..moja ulubiona pora roku..ślicznie ją przedstawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń