Przez krótką chwilę...

sobota, 28 września 2013

Kolory jesieni - ŻÓŁTY

Kolor ŻÓŁTY to kolejny kolor w zabawie KOLORY JESIENI u Edith i Hand Made by Mama

Tym razem do zabawy zgłaszam karteczkę, którą zrobiłam na ślub Kuzynki (w zeszłym tygodniu balowaliśmy...oczywiście na tyle, na ile dzieciaczki pozwoliły :) dziękujemy A i S :) ) 
a karteczka? ...na żółtym tle...ze słonecznikiem i z delikatnymi żółtymi perełkami...jesienne, żółte retro?


A ciągnąc dalej temat radosnej twórczości-tym razem nieco kulinarnie znowu...
Niedawno na blogu Beatki zetknęłam się z TAKIM przepisem...musiałam wypróbować!
Zrobiłam dwie wersje-ziołową (koper, pietruszka i ukochany lubczyk, babka świetnie pasowała do kremowej zupy dyniowej) oraz na słodko CYNAMONKI (za papkę do "przełożenia" kolejnych warstw posłużyła mieszanina w składzie: odrobina mleka, chciałabym powiedzieć, że masło...ale niestety margaryna ;) cukier i cynamon w duuuużej ilości)...
Przepraszam za jakość fotek...późno w nocy się skończyły piec, a następnego dnia zostały skonsumowane bez zdjęcia solidnego ;)



Kolejne dni podobno słoneczne mają byc...czyli takie jakie jesienią LUBIMY :)
POZDRAWIAM Was ciepło!!

13 komentarzy:

  1. karteczka cudna:)
    a przekąski ... od rana takie smakołyki!! jestem głodna:)
    miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i taka klimatyczna ...

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka śliczna, super rzeczy pieczesz, ja do dyni jakoś nie mogę się przekonać, pamiętam z czasów dzieciństwa okropny kompot z octem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie karteczkę skomponowałaś. Na prawdę. :) Coraz lepsze skrapki wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę muszę to w końcu upiec, już kolejna blogowiczka to chwali:)
    Kartka śliczna, taka z klimatem:) Brawo Justynko za pasje i realizację.

    OdpowiedzUsuń
  6. o ranyyy,ale babka ziołowa!! ja się na drożdżach nie znam, muszę męża pomęczyć,on jest w domu odpowiedzialny za takie wypieki :)) i karta rewelacyjna:) Dynia też u nas w użyciu przez cały czas. wczoraj była zupa z pieczonej, dziś będzie dyniowy makaron.. muszę jeszcze kupić dynię do mrożenia, by w zimie też móc cieszyć się jej smakiem, zwłaszcza że Młody uwielbia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraziłaś mnie. Zioła posiekane, ciasto rośnie. Piec będę, bo nie wytrzymałam. Decyzja chwili:) Śliczna karteczka. Gratuluję wyróżnienia za komplecik w poprzednim wyzwaniu i życzę powodzenia tym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak będę masakrycznie gruba, to przez Ciebie, bo to jest pycha! Odjazd totalny... U mnie w domu też zachwyceni.

      Usuń
  8. Widziałam już kiedyś ten przepis i zapomniałam o nim - dzięki za przypominajkę ! Karteczka sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z cynamonem u mnie znika w niewyjaśnionych okolicznościach:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kartka :) pędzę sprawdzić przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wstyd..tak długo mnie u Ciebie nie było...mam nadzieję, że wybaczysz..karteczki wyszły cudnie..

    OdpowiedzUsuń