Przez krótką chwilę...

sobota, 26 października 2013

Kolory jesieni - SZARY

Witajcie...
chciałam dziś coś innego pokazać w ramach zabawy KOLORY JESIENI u Edith i hand made by mama...ale moje dzieciaki oraz niezapowiedziane wizyty innych dzieciaczków skutecznie mi to uniemożliwiły...mianowicie wróciłam do papierowej wikliny, dopiero na etapie skręcania i kompletowania odpowiedniej ilości papierowych rurek jestem, ale cieszę się, że zaczęłam, bo tęskniłam za tym :)
W zamian pobawiłam się "masą strukturalną" którą niedawno nabyłam...w celu zapoznania się z tą nieznaną dla mnie substancją postanowiłam nią potraktować różne powierzchnie - plastik, szkło i tekturę... poza tym zostało mi szarej farbki więc pomalowałam nią kilka ozdób z masy solnej...wyszło?...hmm...sami oceńcie...nie mój styl zupełnie...ale? SZARO :) więc wpisuje się w ten temat:







Na dziś tyle...zabawa z masą strukturalną spodobała mi się i mam już kolejne pomysły do czego jej użyję :)
Dobrej niedzieli :)













17 komentarzy:

  1. wow!!
    Justynko - nie Twój styl??? dla mnie perwsza klasa!!!
    miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej ależ śliczne nie Twój styl za to mój uwielbiam szarości a w Twoim wykonaniu wyglądają cudownie

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to dobra zabawa i satysfakcja , ładne pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło a o tym ustrojstwie to i ja myślałam bo i do decoupage by się przydało i do obrazów vedic art też....

    OdpowiedzUsuń
  5. Szary jest niezły bo można go łączyć z zółcieniem i czerwieniem:)A ja lubię takie połaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana wyszło BOSKO!!!!!!!!!!! Bardzo mi się podobają Twoje dzieła Justynko. Rozwijasz się...to dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt..nie Twój styl, ale mnie bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ozdoby prezentują się bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci to wyszło! Ciekawa jestem co wypleciesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja lubię szarości :) wszystko do nich pasuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyszło :) super się ozdóbki prezentują :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo stylowe i eleganckie gadżety :) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko zapraszam po wyróżnienie do mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny efekt uzyskałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń