Przez krótką chwilę...

sobota, 5 października 2013

Kolory jesieni - ZIELONY

Jesień już w pełni...słońce cudowne, pożółkłe liście jaworu...czerwone klonu...a w wyzwaniu KOLORY JESIENI u dziewczyn: Edith i Hand made by Mama w tym tygodniu króluje ZIELONY...
cudownie się złożyło kiedy parę dni temu zadzwoniłam do bratanicy Mężusia (do której za chwilę wyjeżdżamy na 18tkową imprezę :)  ) i powiedziała mi że jednym z jej ulubionych kolorów jest ZIELONY...a zatem przedstawiam Wam romantyczną szkatułkę-toaletkę dla MŁODEJ DAMY :




Pracę tą zgłaszam w zabawie KOLORY JESIENI - ZIELONY...

W skompletowaniu pełnego prezentu pomogły mi dwie przezdolne kobiety...ale o tym następnym razem :)

Dziękuję...
Udanego weekendu Wam życzę...


26 komentarzy:

  1. ach jest boska! i z moją ukochaną koronką! cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow, co za szkatułka! Coś pięknego, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ...jak zwykle wszytko decu które wychodzi spod Twojej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te różyczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tynko szkatułka naprawdę słodka ;)
    Ciepło pozDrawiaM :***

    OdpowiedzUsuń
  7. róże, koronki i jeszcze lusterko.... Ach, Tynko, czegoż można chcieć więcej? Pięknie Ci to wszystko wyszło, aż zazdroszczę solenizantce i po raz kolejny zapytuję samą siebie- dlaczego ja tak nie potrafię?
    Ale i tak najbardziej spodobał mi się widok w lusterku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna szkatułka!!!Chciałabym mieć taką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i z koronką...Masz wspaniałe pomysły...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancka :) Koroneczka dodaje delikatności. Panna będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, też uwielbiam koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkatułko - toaletka to świetny prezent,
    zwłaszcza jeśli jest tak cudnie wykonany :)
    Podziwiam Justynko :)
    :)***

    OdpowiedzUsuń
  13. Justyś... śliczna szkatułka !!! jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna szkatułka i to lusterko w środku, solenizantka na pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A wiesz, że ta zieleń jest modna tej jesieni :) Bardzo ładne wykonanie. Śliczna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna jest..kolorki świetnie dobrane..

    OdpowiedzUsuń