Przez krótką chwilę...

czwartek, 10 października 2013

podziękowania i prośby i zaproszenie...

Witajcie...
W poprzednim poście pokazałam Wam szkatułkę, którą zrobiłam dla pewnej Jubilatki, ponieważ wcześniej przeprowadziłam "wywiad", wiedziałam, że marzy się jej romantyczny rower z koszem...hmm...poprosiłam pewną zdolną osóbkę o "xxx" spełnienie jej marzenia...




Ola zrobiła mi też literkę "A" w technice wire wrapping...niestety nie potrafiłam zrobić ładnego zdjęcia, ale myślę, że Oleńka pokaże niedługo to małe arcydzieło!
DZIĘKUJĘ za pomoc :)
A skoro już przy tym temacie jesteśmy...znalazłam ostatnio taką informację TUTAJ
W skrócie..."27.10.2013 roku Oliwia kończy 6 lat. Jej największym marzeniem jest otrzymanie jak największej liczby kartek urodzinowych. Mała walczy z rakiem."
A zatem apel do Was wszystkich...przyłączmy się do AKCJI, pomóżmy spełnić marzenie dziewczynki...kartki można wysyłać na adres:
 Oliwia Gandecka ul. M.C. Skłodowskiej 11/26 65-001 Zielona Góra
Jest jeszcze sporo czasu...zdążycie uszczęśliwić tym gestem Oliwię :)
Przyłączam się do akcji i Was proszę o to samo :)

Dobrze znana jest prawda, że tylko szczęście jak się nim dzieli mnoży się...podzielmy się nim! :)

Mnie ostatnio spotkała miła niespodzianka...u Mirusi wygrałam nagrodę dodatkową w jej candy  :)
Wczoraj paczuszka do mnie dotarła...ta malutka ciekawska rączka mojej Zosi sięga po szydełkowe kwiatuszki ;)


Po tej rozbudowanej części podziękowań i próśb tak na zakończenie zapraszam Was jeszcze do udziału w wyzwaniach w Klubie Twórczych Mam:



Jako przykładową prackę do tego wyzwania zrobiłam herbaciarkę w barwach babiego lata :)



oraz 


a to moja interpretacja recyklingu...puszki,pudełka, pojemniki po kawie i herbatce w nowej odsłonie:


Dziękuję za Wasze słowa...
Pozdrawiam słonecznie!!

21 komentarzy:

  1. Panienka na rowerku jest urocza :) A ozdobione puszki i pojemniki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyś ... skupię się na ostatniej fotografii Twojej pracy...
    cu-dow-ne ... wszystko... i półeczka i puszki... ha... na dodatek z makami...
    wszystko pięknie się prezentuje...
    hm... skąd znam tę ściereczkę ? hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciekawe skąd ;)
    właśnie ta ściereczka od Ciebie jest tą "nietykalną" ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko.... Twoje decoupagowe cuda zachwycają mnie za każdym razem, kiedy coś nam pokazujesz:) Coraz częściej kusi mnie i świerzbi, żeby zaryzykować z propozycją małej wymianki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam już o tej akcji i też mam zamiar się przyłączyć :)
    Cudne tworki Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja biorę udział w innej akcji. Dostałam maila z prośbą o przyłączenie, a że lubię takie akcje to się przyłączyłam:) Półeczka makowa śliczna i puszki fajniutkie wyszły...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna skrzyneczka i puszeczki !!!
    Kocham wszystko w czym można upchnąć przydaśki :)
    Cieszę się, że niespodzianka dotarła, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty! I te zrobione i te otrzymane :))) Na jesienne wyzwanie ładna skrzyneczka powstała :) A przerobione puszki świetne! Ja już od dawna składuję zużyte a jeszcze się nie doczekały przeróbki... ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te brązowe kropeczki mnie urzekły .
    Chyba zrobię sobie jakieś podobne, jeśli pozwolisz skradnę Twój pomysł.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zrobiłam karteczką dla Oliwki razem z Kubusiem:) Cudna ta makowa półeczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękną masz półeczkę w domku i cudne pojemniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza "rowerzystka", do akcji sie przylaczam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka dla Oliwki w naszym domu będzie się robić w weekend:) Syn student przyniósł informację i zlecił wykonanie młodszej siostrze;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna półeczka, dodaj jeszcze ogłoszenie o karce dla 3 letniej Majki, też ma raka, info u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  15. W tej półce się zakochałam, jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Półeczka z makami jest absolutnie przepiękna! cały czas się zastanawiam skąd Ty bierzesz czas na to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny obrazek i sliczne prezenty ;) Co do wyzwnia jesiennego to sie cos robi,a nad recyklingiem mysle i powoli mi sie cos w glowie uklada ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam na wymiankę do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeraża mnie Twój talent i mobilizacja do pracy..bardzo Ci tego zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny kącik masz:)Piękne maki:)

    OdpowiedzUsuń